Exorcism Of Emily Rose
Fra : Dopedog

Dato : 13-11-05 10:31

Mig og kæresten var inde og se den igår. Hun var helt vild med den mens jeg
synes den var lidt så som så.

Andre der har set den og vil dele deres mening ? :)

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-11-05 11:11

Dopedog wrote:
> Mig og kæresten var inde og se den igår. Hun var helt vild med den mens jeg
> synes den var lidt så som så.
>
> Andre der har set den og vil dele deres mening ? :)

Jeg så den i forgårs og syntes den var ok.
Jeg har altid synes at gysere er en svær genre at lave film i, nok også
derfor der er så mange dårlige.
Denne her er faktisk en af de bedre, om end jeg synes at modsat alle
andre gysere er denne her mest uhyggelig i starten og falder så i resten
af filmen.
Synes at skuespillerne gør det rigtigt godt i filmen og er meget
overbevisende.

4/6 vil jeg give den

-Rune Jensen

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 13-11-05 11:35

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse
> Denne her er faktisk en af de bedre, om end jeg synes at modsat alle andre
> gysere er denne her mest uhyggelig i starten og falder så i resten af
> filmen.

Jeg synes faktisk det mere er reglen...mange af de nyere gyserfilm jeg ser,
starter tit ret godt, bygger en ok uhyggelig stemning op, men så snart de så
skal begynde at afsløre noget af plottet, så forsvinder uhyggen, og filmen
falder tit fra hinanden...

Mvh. Brian

Fra : Rune Jensen

Dato : 13-11-05 15:00

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> [...]
> skal begynde at afsløre noget af plottet, så forsvinder uhyggen, og filmen

Ja men det var nu ikke det der var tilfældet her. Det var bare som om de
mest uhyggelige sekvenser var lagt ind til at starte med. Dem til sidst
i filmen, hvor det burde være så grusomt som muligt, da det er lige op
til hendes død, er de mindst uhyggelige. Men det er som sagt en af de
bedre gysere jeg har set i lang tid.

-Rune Jensen

Fra : Dopedog

Dato : 13-11-05 16:12

> [...]
> filmen, hvor det burde være så grusomt som muligt, da det er lige op til
> hendes død, er de mindst uhyggelige. Men det er som sagt en af de bedre

Den scene hvor de skulle lave eksorcismen (sp?) på Emily var ihvertfald fed
! En af de fedeste film scener jeg nogensinde har set !