hvilket kort til xp 2000
Fra : Søren

Dato : 12-11-05 18:16

hvilket kort skal jeg købe til min
xp 2000 (kører 2000 mhz)
asrock K7S8XE
512 mb ram
gf 4200ti
kan det svare sig at købe f.eks
radeon 9800 pro eller gf 6600gt eller maxer mit gamle gf
cpu'en ud ?

Søren

Fra : Mythos

Dato : 12-11-05 23:18

"Søren" <vussi_v@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gf 4200ti
> kan det svare sig at købe f.eks
> radeon 9800 pro eller gf 6600gt eller maxer mit gamle gf

Jeg har et ATI baseret 9700 Pro kort i min maskine, og jeg kører med en P4
2.8 Ghz, og der kører perfekt til mit brug.
'
Mythos

Fra : Søren

Dato : 13-11-05 22:49

> Jeg har et ATI baseret 9700 Pro kort i min maskine, og jeg kører med en P4
> 2.8 Ghz, og der kører perfekt til mit brug.
> '
> Mythos

jeg mener om jeg får noget ud af at sætte et hurtigere kort i dyret.

Søren

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 14-11-05 08:53

Hej

Søren wrote:
> jeg mener om jeg får noget ud af at sætte et hurtigere kort i dyret.

Bestemt. Der er rigtig lang vej til, at du ikke vil få noget ud af et
hurtigere grafikkort. Jeg tror ikke engang, at det stopper ved
6800-kortene.

mvh
Karsten

Fra : Søren

Dato : 14-11-05 21:05

> Bestemt. Der er rigtig lang vej til, at du ikke vil få noget ud af et
> hurtigere grafikkort. Jeg tror ikke engang, at det stopper ved
> 6800-kortene.

Tak for svar, det var lige det jeg var i tvivl om

Søren