php?
Fra : Kristian

Dato : 12-11-05 01:56

Jeg kunne godt tænke mig at læse noget mere om "php"
er der nogle der har nogle gode links eller bøger de kan anbefale
?

Vhs Kristain Ladefoged

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Munck

Dato : 12-11-05 10:03

"Start på PHD 5", Libris Forlag.

jm

Fra : Kasper Johansen

Dato : 13-11-05 12:14

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> "Start på PHD 5", Libris Forlag.

Jakob Munck mener vel "Start på PHP5", som jeg også vel anbefale som et
udemærket og billigt hæfte.

Det kan købes hos enhver boghandel, og lærer dig alt det basiske. Når først
du har læst hæftet, kan du næsten ikke undvære det i starten.

Det giver dig en rigtig god intro til hele PHP's verden, og gør dig klar til
at lære videre på nettet.

Hæftet forklarer alt meget basisk og med gode eksempler.

Til en begynder, vil jeg klart anbefale dette hæfte. Hvis du senere vil vide
noget om alt baggrunden for funktioner, classer osv. kan du læse videre i en
tykkere og mere forklarende bog (der efter min mening vil være en for stor
mundfuld til at starte med).

Ellers er www.php.net et godt sted at starte. De har skrevet en udemærket
dokumentation, der også kan bruges af begyndere.

--
Mvh Kasper Johansen

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 12-11-05 18:05

> Jeg kunne godt tænke mig at læse noget mere om "php"
> er der nogle der har nogle gode links eller bøger de kan anbefale
> ?

PHP5 Power programming kan hentes gratis som PDF her:

<http://www.phptr.com/promotions/promotion.asp?promo=1484&redir=1&rl=1>

Martin Kaltoft