Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 11-11-05 21:43

hej

jeg har lige lagt lidt billeder op på min hjemme side

http://jandamkjaer.homepage.dk/

Men måske det skal postes i fotosnak eller .....

--
Jan Damkjær Dahl

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-11-05 21:50

Jan Damkjær Dahl wrote:

> Men måske det skal postes i fotosnak eller .....

Ja....

> Den har indtil videre sparet mig for at få 932 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Du spamer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KSK

Dato : 13-11-05 21:05

> Ja....

> Du spamer...

Sluddere det er dig der spamme med dit link til side med salg for øje med
KsK

Fra : J.H.

Dato : 12-11-05 10:45

Jan Damkjær Dahl wrote:

> jeg har lige lagt lidt billeder op på min hjemme side
>
> http://jandamkjaer.homepage.dk/
>

> Men måske det skal postes i fotosnak eller .....

Brug: dk.fritid.foto.billedsnak

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 12-11-05 13:19

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@xddxcykel.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> jeg har lige lagt lidt billeder op på min hjemme side
>
> http://jandamkjaer.homepage.dk/
>

> Men måske det skal postes i fotosnak eller .....

Hej

Dit indlæg passer måske bedre i en anden gruppe.

Indlæg vedrørende fototeknik, kamerateknik, printerteknologi og andre
tekniske emner relateret til fotografering, fremkaldelse og print.

Læs gruppens fundats (redigering på vej) :

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

news:dk.fritid.foto.billedsnak OBS: ny gruppe, er måske ikke på alle servere
endnu!

Indlæg med link til dine egne eller andres billeder som du gerne vil have
kommentarer til. Du kan også deltage i debatterne og kommentere de billeder
der er link til, altså snak om billeder, komposition, beskæring, farver og
selvfølgelig billedets indhold/motiv.

Læs gruppens fundats:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.billedsnak

news:dk.fritid.foto.indkoeb OBS: ny gruppe, er måske ikke på alle servere
endnu!

indlæg vedrørende indkøb af fotorelateret udstyr, spørgsmål om hvad kamera
der er bedst til en given pris, eller hvilket kamera der opfylder bestemte
krav. Spørgsmål om hvor man køber hvad billigst hører også til i denne
gruppe.

Læs gruppens fundats:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.indkoeb

Held og lykke, og god fornøjelse!