Depeche Mode - Violated
Fra : The Nameless Dude

Dato : 11-11-05 20:34

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på et komplet remix album med
Depeche Mode tracks som kan downloades helt legalt fra nettet,
covers er også inkluderet.
Albummet hedder Depeche Mode - Violated, og kan kvit, frit og legalt
hentes ned fra albummets hjemmeside på www.depechemodeviolated.com
Alle tracks er i 192k.

--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 11-11-05 21:38

The Nameless Dude wrote:

> [...]
> covers er også inkluderet.
> Albummet hedder Depeche Mode - Violated, og kan kvit, frit og legalt

Tusind tak for det link. Nu er de d/l og brændt på cd, så er det
spændende, hvor godt det er. Det er da okay her til en start, selvom
stemmen lyder lidt anderledes ...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 11-11-05 23:57

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> covers er også inkluderet.
> Albummet hedder Depeche Mode - Violated, og kan kvit, frit og
> legalt hentes ned fra albummets hjemmeside på

Nice.. Takker.. :)

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Bruno

Dato : 12-11-05 00:31

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> covers er også inkluderet.
> Albummet hedder Depeche Mode - Violated, og kan kvit, frit og legalt

Nice - må dog sige at efter lidt lytten så synes titlen meget passende

Mvh

Bruno

Fra : Pipeline

Dato : 12-11-05 03:25

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> Nice - må dog sige at efter lidt lytten så synes titlen meget passende

> Mvh
>
> Bruno

Ja, de versioner er vist ikke værd at ofre en skive på
MVH
Pipeline

Fra : Holst

Dato : 12-11-05 10:09

Bruno wrote:

> Nice - må dog sige at efter lidt lytten så synes titlen meget passende

Ja, det var vist på skærmen mere lovende end det kunne holde til, da det
endelig kom ud af stereoanlæggets højttalere. Ikke fordi det var
decideret dårligt, men er ikke rigtig på niveau med Depeche Mode.

Fra : The Nameless Dude

Dato : 12-11-05 12:58

Holst <newsnov05@shelter.dk> wrote in

> Ja, det var vist på skærmen mere lovende end det kunne holde til, da
> det endelig kom ud af stereoanlæggets højttalere. Ikke fordi det var
> decideret dårligt, men er ikke rigtig på niveau med Depeche Mode.

Det er også i det der bastard pop stil, mange er egentlig blevet en
smule forelsket i den genre hvor man voldtager numrene med andre tracks.
Nogengange lyder det fatisk ikke ringe, andre gange er det blot noget møg.
--
The Nameless Dude

Fra : Holst

Dato : 12-11-05 13:42

The Nameless Dude wrote:

> Det er også i det der bastard pop stil, mange er egentlig blevet en
> smule forelsket i den genre hvor man voldtager numrene med andre tracks.

Nej, den stil synes jeg nu bestemt ikke det er. Som de skriver, er det
remix, mashups og covers, og det er også det, det er. Det er ikke
bastardpop.

> Nogengange lyder det fatisk ikke ringe, andre gange er det blot noget møg.

Som oftest lyder det vist som møg.

Fra : Thomas

Dato : 12-11-05 14:10

> Nej, den stil synes jeg nu bestemt ikke det er. Som de skriver, er det
> remix, mashups og covers, og det er også det, det er. Det er ikke
> bastardpop.

Bastardpop og Mashups er det samme...

..Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 00:56

The Nameless Dude wrote:
> [...]
> covers er også inkluderet.
> Albummet hedder Depeche Mode - Violated, og kan kvit, frit og legalt

Tophat dér!

3 måneder, 14 dage and counting....

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...