Gemme E-mail adr. i Nokia 6230?
Fra : Per

Dato : 11-11-05 18:40

Hej NG!

Kan man gemme en række E-mail adresser i sin Nokia 6230 ligesom i fx.
Outlook Express?

Jeg sender en del MMS´er til E-mail adresser og kan ikke huske dem alle.

Hvordan gør i? Gemmer i Adresserne i telefonbogen som et alm. tlf. nr?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Kasper Christensen

Dato : 11-11-05 19:45

Per wrote:
> [...]
>
> Jeg sender en del MMS´er til E-mail adresser og kan ikke huske dem alle.
>
> Hvordan gør i? Gemmer i Adresserne i telefonbogen som et alm. tlf. nr?

Jeg gememr den under personens navn sammen med telefonnummer

--

Multimediedesigner
Kasper Christensen

Fra : Daniel

Dato : 11-11-05 20:58

> Kan man gemme en række E-mail adresser i sin Nokia 6230 ligesom i fx.
> Outlook Express?

Ja, sagtens. Hvis du vælger et navn i telefonbogen, vælger detaljer. Så kan
du vælge at tilføje en detalje, og her vælger du email... og så kan du bare
vælge den både når du skal sende mms'er og emails fra email programmet..

Hygge...
Daniel