Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan en Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition~
Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 13:12

Jeg har en sådan original-CD liggende, hvorpå der er påført et serienummer.
Kan denne opgraderes til PS CS2?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/06/05)

Fra : Jesper HVL

Dato : 11-11-05 13:45

Jens Bruun wrote:
> Jeg har en sådan original-CD liggende, hvorpå der er påført et serienummer.
> Kan denne opgraderes til PS CS2?

På Adobe.dk's side:

https://istore.adobe.com/b2c_adobe/b2c/init.do?shop=DK&language=EN

klikker du på:

"PHOTOSHOP ELEMENTS/LIMITED EDITION USERS: click here for information
about our special upgrade offers."

og kommer til en side hvor der står:

Adobe Photoshop CS2 Upgrade from Photoshop Elements/Limited Edition
(Windows) English
       DKK 3.850,00        DKK 4.812,50
      Now available

Adobe Photoshop CS2 Upgrade from Photoshop Elements/Limited Edition
(Macintosh) English
       DKK 3.850,00        DKK 4.812,50
      Now available

   To be eligible for this discount, you must provide proof of
ownership for one of the products in the list at right. Please select
one of the products and enter a serial number in the box at right. Limit
one per customer.

Og der er en boks hvor du kan vælge "Photoshop Limited Edition" og taste
serienummer ind.

Så svaret er må være:

Ja - men det koster DKK 4.812,50.

Forslag: Køb en AdobePhotohsop 6.0 OEM international på tyeks e-bay til
ca. 400,- og opgrader til CS2 for 1500,-. Lidt "besværligt" - men det
virker.

Håber det hjalp
Jesper

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 13:48

"Jesper HVL" <jhvl@nospammail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Håber det hjalp

Tak. Jeg må være blind, siden jeg ikke kunne finde det på Adobes hjemmeside.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-11-05 15:31

Jens Bruun wrote:

> Tak. Jeg må være blind, ...

- det har vi andre for længst bemærket...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 16:33

> - det har vi andre for længst bemærket...!

Hvor mange penge har du tjent på dine billeder i de sidste par måneder? Skal
vi sammenligne indkomst ved salg af fotos - du og jeg? Du kan godt nok ikke
tillade dig at tjene særligt meget uden det går ud over din
overførselsindkomst, så dér har du selvfølgelig et handicap.

Hvorfor er det nu, du ikke længere er selvstændig erhvervsdrivende - eller
er det at gå for tæt på?

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-11-05 16:44

Jens Bruun wrote:

> Hvorfor er det nu, du ikke længere er selvstændig erhvervsdrivende -
> eller er det at gå for tæt på?

Du skulle skamme dig - hvis du ved hvad det betyder!

Plonk!

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-11-05 16:49

> Du skulle skamme dig - hvis du ved hvad det betyder!

Pis med dig. Jeg har også _mine_ grænser.

> Plonk!

Mere pis med dig. Trængte du til at stive dit ego af?

Fra : KSK

Dato : 11-11-05 19:32

> Du skulle skamme dig - hvis du ved hvad det betyder!
>
> Plonk!

nå nu synes jeg NRE selv er uden om det

Sige mig engang er han på over indføresle indkomst ... så er han jo tæt på
social bedrageri hvis !!!!!

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 11-11-05 20:21

Jan Bøgh wrote:

> Du skulle skamme dig - hvis du ved hvad det betyder!

Tag det helt roligt, Jens Bruun's perfiditeter bider ikke mig, jeg er
hverken arbejdsløs eller på overførselsindkomst, jeg har aldrig været
medlem af en fagforening eller arbejdsløshedskasse, så der er næppe nogen
der vil betale mig for ikke at lave noget.

Jeg har derimod drevet selvstændig virksomhed i over 30 år, og for at
skabe et fornuftigt grundlag for et generationskifte, så har jeg solgt
virksomhedden til et selskab, som jeg så er ansat i.

Og ja, jeg er smadder priviligeret, jeg behøver ikke at knokle 40 timer
om ugen, jeg kan faktisk nøjes med at arbejde når jeg har lyst, og jeg
kan samtidigt investere noget af min tid i at opbygge photo-gallery.dk

Og photo-gallery.dk er et langsigtet projekt, der ikke ska' tjene en hel
masse penge her nu, det handler derimod om, at jeg er ved at opbygge en
Internetbutik med billeder, som bare står og sælger helt af sig selv uden
at jeg rører en finger, og så kan jeg selv vælge at fotografere lige
netop det jeg har lyst til.

Og jeg kan egenlig godt forstå, at en alm. lønmodtager som Jens Bruun,
der bliver slavepisket 40 timer om ugen + evt. overarbejde, og som kun
har 5 ugers ferie om året, bliver pisse misundlig...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-05 20:38

> Og jeg kan egenlig godt forstå, at en alm. lønmodtager som Jens Bruun, der
> bliver slavepisket 40 timer om ugen + evt. overarbejde, og som kun har 5
> ugers ferie om året, bliver pisse misundlig...

en "normal" lønmodtager skal nu kun atbejde 37 timer og har 6 ugers ferie

--
Tom

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-05 20:43

> en "normal" lønmodtager skal nu kun atbejde 37 timer og har 6 ugers
> ferie

Det ved NRE af gode grunde ikke. Han har ikke været på arbejdsmarkedet i
mange, mange år, så han aner ikke, tingene har ændret sig.

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 13-11-05 17:18

Jan Bøgh wrote:

> Du skulle skamme dig - hvis du ved hvad det betyder!
>
> Plonk!

Børnehave ..., hvad med om du gik ud og tog et par sofastykker.

Tommy

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-11-05 19:35

Tommy Hjorth wrote:

> Børnehave ..., hvad med om du gik ud og tog et par sofastykker.

Stadig sur over dårlig kritik af snapshottet af ungen?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Jesper HVL

Dato : 11-11-05 15:48

Jens Bruun wrote:
> "Jesper HVL" <jhvl@nospammail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak. Jeg må være blind, siden jeg ikke kunne finde det på Adobes hjemmeside.

NP Jeg ved det fordi jeg selv lige har opgraderet fra PS 6.0 OEM.