Deling af Stofa ved hjælp af router med pr~
Fra : Schulz

Dato : 11-11-05 11:26

Hejsa!

Jeg skal have delt min Stofa-forbindelse til to seperate PC'ere. Vi har
også en USB-printer, der skal deles på netværket.

Hvordan gør jeg bedst dette... (Stofa vil jo ha', jeg skal købe
familieabonnement)

Hvilken Router er "bedst"? Stabilitet er nøgleordet. Budgettet er ca.
max. 500,-kr

På forhånd tak!

Mvh
Martin

PS. Jeg har krydspostet med edb.netvaerk.

Fra : Ukendt

Dato : 11-11-05 12:12

[...]

Jeg bruger en D-Link DI 604 routor, og den kører fint mellem 2 computer,
Det er nu sat op, så min søn kan bruge min printer og DVD Brænder
det skal dog siget at der kan være problemer, men det skyldes Antivirus
programmerne.
Panda er ikke gode venner med Stofanet og Norton sløver maskinen, og
tiltider konfligter med Stofanet.

Leif

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-05 12:15

Schulz wrote:
> PS. Jeg har krydspostet med edb.netvaerk.

Du skal bare holde dig til den gruppe, der sidder ekspterterne.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Janner

Dato : 11-11-05 15:33

Hvordan gør jeg bedst dette... (Stofa vil jo ha', jeg skal købe
familieabonnement)

Hvilken Router er "bedst"? Stabilitet er nøgleordet. Budgettet er ca.
max. 500,-kr

Køb bare en D-Link DI 604 og drop alt om falimie abb. det er penge ud af
luften og fungerer lige så fint uden