Elvis kørt ned og brækket kæben
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 11-11-05 11:19

Hej
Nu er det snart 6 uger siden, Elvis blev kørt ned. Et er at man kører en kat
ned, men når det sker lige udenfor mit vindue, kunne de godt komme ind og
spørge om det er vores kat. Jeg ser jo ikke så godt, men sad her ved
computeren da jeg opdagede en af gårdkattene rendt rundt ude på vejen. Jeg
råbte og bankede på vinduet men han ville ikke ind i gården, det var som om
han havde færden af noget. Så jeg gik ud, og fik et chok. I rabatten lå
stakkels Elvis, blodet løb ud af munden på ham og han havde en bule i
hovedet. Jeg råbte på min søster. Hun kom og vi fik ham hurtigt til
dyrlægen. Han havde brækket kæben, og fået et gok i hovedet. Dyrlægen vidste
hvor meget han betød for mig, fordi det var den kat min mand fandt på vejen
og tog med hjem. En eller anden idiot havde smidt ham ud af bilen og det var
der nogle der havde set men de troede det var affald der blev smidt ud. Så
Elvis har nu brugt to af sine 9 liv. I dag går det fint, han kan spise
normalt og har også været ude og lege lidt, lige nu ligger han dog inde i
stuen på sofaen og sover, for jeg syntes det er et forfærdeligt vejr og
smide ham ud i. Grunden til han betyder noget særligt for mig er at min mand
pludselig er død den 10. september. Derfor er Elvis meget dyrebar for mig,
det er mine andre katte også, men på en anden måde. Så nu i næste uge skal
Elvis til dyrlægen igen, for at have den skinne af der har holdt hans kæbe
på plads så den kunne vokse sammen. Så han skal sove hos dyrlægen den nat så
hun kan se at han kan spise normalt igen. Han bliver sikkert glad for at få
det af.

Fra : fam. Ager

Dato : 11-11-05 13:05

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har holdt hans kæbe på plads så den kunne vokse sammen. Så han skal sove
> hos dyrlægen den nat så hun kan se at han kan spise normalt igen. Han
Hej Alice!

han er et lys for dig i din svære tid, ingen tvivl om det!. det er dejligt
at han er kommet sig. så må i sammen passe på resten af de 7 liv han har
tilbage!..(-;

venlige tanker fra marie

Fra : Sanni

Dato : 11-11-05 13:24

Kære Alice
et var da en forfærdelig historie, både det som er sket med katten, men da
osse at du har mistet din mand pludseligt.
Jeg blev helt ked af det, da jeg læste dit indlæg.
Jeg krydser fingre og tæer og sender en masse venlige tanker til jer begge.

Knus Sanni

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-11-05 18:46

"Alice Trauelsen" <alice.trauelsen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]

> hun kan se at han kan spise normalt igen. Han bliver sikkert glad for at

Kære Alice.

Jeg håber at Elvis kommer sig hurtigt, al mulig god bedring til ham herfra.
Det gør mig ondt at du har mistet din mand, og jeg håber virkelig at dine
katte hjælper dig i din sorg.

Mange venlige hilsener

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : LB

Dato : 12-11-05 22:46

Af hele mit hjerte vil jeg håbe at Elvis hurtig kommer sig og at i to må
have mange dejlige år sammen.
Det er totalt ufattelig,at man kan køre en kat ( eller noget andet dyr,for
den delen) ned uden at en gang gå ud og se om det stakkels dyr er dødt! Jeg
har flere gange i løbet af sommeren standset bilen for at samle katte op
,der lå på vejen. En gang var det en missemor og en halvstor killing ,der lå
nogle meter fra hinanden midt ude på vejen. Stadig varme,men heldigvis døde.
En anden gang,lige udenfor mit hus,lå en killing,der ikke var død og jeg
måtte til dyrlæge for at få den aflivet. Jeg fatter ikke ,hvordan nogen
mennesker tænker??!! Lena