Undgå at Outlook sender straks
Fra : Ejvind Faerk

Dato : 11-11-05 11:03

Hvorledes stiller jeg min Outlook, så den bliver i udbakke indtil jeg vil
have den af sted?

M.v.h. EF

Fra : :o\)

Dato : 12-11-05 10:47

Under funktioner - indstillinger - fanebladet konfiguaration af e-mail -
fjern fluebenet send og modtag når der er forbindelse

Fra : ///M

Dato : 12-11-05 16:31

Ejvind Faerk wrote:
> Hvorledes stiller jeg min Outlook, så den bliver i udbakke indtil jeg
> vil have den af sted?
>
> M.v.h. EF

Du har fået et svar, men jeg har også et bud på det du måske vil, hvis du
altså bruger en Exchange server og ikke en POP3-account:
Du kan opsætte et tidspunkt på hvornår serveren sender din mail.
Det gør du, når du skriver mailen, under View - Options - Delivery options -
Do not deliver before: <indsæt tid>

///M

Fra : Ejvind Faerk

Dato : 13-11-05 22:52

Tak til jer begge. Jeg har ingen ide om, hvornår jeg lærer at se mig for.
Det var nok det eneste sted jeg ikke har rodet rundt for at finde det .
Og til ///M - jeg bruger POP 3, men thanks anyway (-:

mvh Ejvind