Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
BlueTooth
Fra : Pistolprinsen

Dato : 10-11-05 20:23

Hejsa,

Findes der et digital kamera med indbygget BlueTooth, så man kan overføre
sine billeder til computeren, uden nødvendigvis at skulle forbinde med
kabler?

TIA,

Pistolprinsen

Fra : none

Dato : 10-11-05 20:30

Pistolprinsen wrote:
> [...]
>

> Findes der et digital kamera med indbygget BlueTooth, så man kan overføre
> sine billeder til computeren, uden nødvendigvis at skulle forbinde med

Der er faktisk en debat i gang om dette som startede ca. 5½time siden.
(iflg. min isp)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-11-05 20:37

Pistolprinsen wrote:

> Findes der et digital kamera med indbygget BlueTooth, så man kan
> overføre sine billeder til computeren, uden nødvendigvis at skulle
> forbinde med kabler?

Du har slet ikke overvejet at læse den tråd, der er umiddelbart ved siden af
din?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : AS

Dato : 10-11-05 21:13

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Du har slet ikke overvejet at læse den tråd, der er umiddelbart ved siden
af
> din?

Det er meget besværet. Sikkert er der nemmere, når man får en personlig svar

Fra : Anders Lund

Dato : 10-11-05 20:55

Pistolprinsen wrote:
> Findes der et digital kamera med indbygget BlueTooth, så man kan overføre
> sine billeder til computeren, uden nødvendigvis at skulle forbinde med
> kabler?

Prøv at kigge i tråden "Digitalt kamera med bluetooth" fra klokken
09:32. Personligt kan jeg ikke se at BT kan levere nok båndbrede til at
kunne overføre billederne i en god nok hastighed.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 10-11-05 23:12

On Thu, 10 Nov 2005 20:22:30 +0100, "Pistolprinsen" <@> wrote:

>Hejsa,
>

>Findes der et digital kamera med indbygget BlueTooth, så man kan overføre
>sine billeder til computeren, uden nødvendigvis at skulle forbinde med
>kabler?

ja, sony har et