asus TV-in program i win2000?
Fra : Allan N. Skov

Dato : 16-01-01 17:00

Hvilket program skal jeg bruge for at kunne benytte mit asus tnt2 ultra
deluxe TV-IN i windows 2000? -Driverne fra asus understøtter det
tilsyneladende ikke i win2k.

mvh Allan

Fra : Vionic

Dato : 16-01-01 19:44

"Allan N. Skov" <skov@nork.auc.dk> wrote in message
> Hvilket program skal jeg bruge for at kunne benytte mit asus tnt2 ultra
> deluxe TV-IN i windows 2000? -Driverne fra asus understøtter det
> tilsyneladende ikke i win2k.

Jow.. hvis du har AsusLive on instalere det så kommer den selv og spørger om
den skal instalere w2k capture drivere :)
Jeg bruger det selv :) Dog på mit 7700 kort.. men havde før et 3800 kort

Vionic