Hostel
Fra : Steen Jensen

Dato : 10-11-05 15:56

Jeg har søgt på Scope og CinemaZone efter Tarantino's Hostel, men kan
ikke finde en brik. Nogen der har set den, eller kender til bio/dvd
releases?

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 10-11-05 17:12

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har søgt på Scope og CinemaZone efter Tarantino's Hostel, men kan
> ikke finde en brik. Nogen der har set den, eller kender til bio/dvd
> releases?

Dark Horizon har en trailer til den (nederst i rækken)

http://www.darkhorizons.com/trailers.php

Det er det eneste jeg kender til den...men skummelt ser det sgu ud.

Mvh. Brian

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-11-05 17:23

Brian, Rikke & Kristian <brauner.kjeldsen@mail.DETTESKALVAEK.dk> wrote:

> Det er det eneste jeg kender til den...men skummelt ser det sgu ud.

He - sådan har jeg det osse.
Skummel trailer, som jeg faldt over ved et tilfælde.
Jeg aner ikke om den kommer i biffen, eller om den er ude på DVD...

Fra : hr

Dato : 12-11-05 05:11

> Jeg aner ikke om den kommer i biffen, eller om den er ude på DVD...
her er lidt om den
Presented by genre master Quentin Tarantino and taking a much more macabre
tone than did Eli Roth's feature debut CABIN FEVER, HOSTEL is an
amalgamation of many of terrifying things about human nature and the world
at large, culled from lots of pulpy-but-true stories of international
organized crime, human trafficking, and sex tourism. Relentlessly graphic
and deeply disturbing, the film is rife with explicit sex and brutal
violence that may delight hard core genre fans, and prove difficult to
stomach for general audiences.

Genres: Suspense/Horror
Running Time: 1 hr. 35 min.
Release Date: January 13th, 2006 (wide)
MPAA Rating: R for brutal scenes of torture and violence, strong sexual
content, language and drug use.
Distributor: Lions Gate Films

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-11-05 14:52

hr <tykkedyr@sol.dk> wrote:

> Release Date: January 13th, 2006 (wide)

Fint, så er det nok svaret på, hvorfor jeg ikke har set mere til den.
13/1/2006, er det bio-release?

Fra : hr

Dato : 12-11-05 23:37

> Fint, så er det nok svaret på, hvorfor jeg ikke har set mere til den.
> 13/1/2006, er det bio-release?
ved kun dette. og ja den ser sk skummel ud.
http://movies.yahoo.com/shop?d=hv&cf=info&id=1808746648

Fra : hr

Dato : 12-11-05 23:45

glæder mig juhuuu