Hjælp- flere orm?
Fra : Lene

Dato : 10-11-05 09:37

Hej allesammen

Lille Bulder, fundet på en p-plads og tydeligt forladt af gud og hvermand,
fik ormekur så snart jeg så ham. Nu er der så gået 1½ måned og han nyser og
hoster.
Der var rigtigt mange orm hos ham i første ombæring. Mit spørgsmål er: Tror
I at han skal have ormekur igen, siden han hoster og nyser? Jeg har ringet
til dyrlægen, men de er ikke til at få fat i lige nu, så jeg ville lige
vejre lidt hos Jer imens jeg venter på at få fat i dem.
MVH Lene, Bulder & Lillepigen

Fra : Hanne Engermann

Dato : 10-11-05 12:14

> [...]
> til dyrlægen, men de er ikke til at få fat i lige nu, så jeg ville lige
> vejre lidt hos Jer imens jeg venter på at få fat i dem.

For mig lyder det, som om han har en virusinfektion. Antibiotica hjælper
ikke mod virus, men kan afhjælpe tilstødende sygdomme.
Så jeg håber, du snart får fat på din dyrlæge.

Pøj, pøj med lille Bulder (godt, du tog dig af ham)

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar