Hvilken kort til 21" under Win2000 ?
Fra : Sam

Dato : 16-01-01 14:31

Hej,
Er der nogle, der kan anbefale et kort som skal
kunne køre 1600 x 1200 med 85 Hz under Win2000 ?
Skal bruges til Dell 21".

Jeg har prøvet Asus V3800 men den går kun til 75Hz.
Matrox G450 Dualhead virker, men kun ved reboot 2-3 gange
når jeg starter op (hver gang).

Skal ikke bruges til spil, kun grafik og Acad

Mvh
Dennis

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-01-01 15:46

"Sam" <dascure@DELETEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Matrox G450 Dualhead virker, men kun ved reboot 2-3 gange
> når jeg starter op (hver gang).
>
> Skal ikke bruges til spil, kun grafik og Acad

Find fejlen med G450 også brug det, der findes IKKE noget bedre! (Pånær lige
et G400 MAX)

\MK

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 16-01-01 16:40

Morten Klostergaard wrote:

> "Sam" <dascure@DELETEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Find fejlen med G450 også brug det, der findes IKKE noget bedre! (Pånær
> lige et G400 MAX)
>
> \MK

Enig, men ellers er et ATI Radeon ikke at foragte...
--
MVH

Thomas A. Frederiksen

Fjern no fra mail, så virker den...

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 16-01-01 18:09

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@nomail.tele.dk> wrote in message

> Enig, men ellers er et ATI Radeon ikke at foragte...
> --
> MVH
>
> Thomas A. Frederiksen
>
> Fjern no fra mail, så virker den...

hvad med Diamond FireGL2 er dog ikke et billigt grafikkort

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 16-01-01 18:17

Claus Lerbech Jensen wrote:
<snip>

> hvad med Diamond FireGL2 er dog ikke et billigt grafikkort

Se test af kortet her:

http://www4.tomshardware.com/graphic/00q4/001213/index.html

Kortet burde være temmeligt godt, men prisen tør jeg slet ikke tænke på...

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 16-01-01 23:00

> [...]
>
> http://www4.tomshardware.com/graphic/00q4/001213/index.html
>
> Kortet burde være temmeligt godt, men prisen tør jeg slet ikke tænke på...
klip

Ja har læst den test, det gamle fireGL 1 kort har jeg set til 6500 på
edbpriser men jeg kunne ikke lige finde det nye firegl 2 kort men mon ikke
omkring 10000, men hvis man har råd til en 21" dell skærm kan det jo ikke
være så dyrt, jeg ved at dell selv bruger det som option til deres
arbejdsstationer med en merpris på 5585 i forhold til det TNT2 M64 der
normalt sidder i så det kan faktisk være at de ikke er dyrere end 7000 i alt