Mærkeligt TV-out problem?
Fra : Martin Leong

Dato : 09-11-05 22:52

Hej NG.

Jeg er stødt på et lidt underligt problem med mit TV-out. Når jeg vil
have skærmbilledet over på fjernsynet fra mit 9800Pro, flimrer skærmen
en del, og billedet er i det hele taget lidt uroligt. Jeg prøvede mig i
første omgang med forskellige drivere, men det hjalp ikke. Så skruede
jeg ned for kontrasten (under advancerede instillinger -> displays) og
så blev billedet straks mere roligt. Så er problemet self. at billedet
på fjernsynet ikke er super på grund af den lave kontrast (også selvom
jeg har skruet helt op for kontrasten på fjernsynet), så jeg er lidt i
vildrede...nogen der har prøvet noget lignende? Problemet er der, uanset
om jeg kører 640x480, 800x600 eller 1024x768 altsammen ved 60 Mhz.

Mvh
Martin Leong