tydning af kbg tekst
Fra : Niels Erik Simonsen

Dato : 09-11-05 21:06

hej, jeg har lige lagt et lille tekstudsnit af Trinitatis kbg. fødte M 1887
på dk.binair.historie - der står under faddere: Jfr. A. Thorsell, Moderen
og så står der et eller andet Thorsell og Malmberg, men hvad?

--
Venlig hilsen
Niels Erik Simonsen

Fra : Ulrich Alster Klug

Dato : 11-11-05 06:59

Fadderne er:

Jfr. A. Thorsell,
Moderen (d.v.s. barnets moder),
Discipel Thorsell (d.v.s. sandsynligvis elev på en katedralskole),
Kirkeværge Malmberg.

M.v.h.

Ulrich Alster Klug
www.dk-yeoman.dk

Fra : Niels Erik Simonsen

Dato : 11-11-05 12:11

Tusind tak for svarene, det var glædeligt og særdeles brugbart.

--
www.sitecenter.dk/nes-anerhptom