Vejret i Malaga
Fra : kt

Dato : 09-11-05 19:47

Hej

Er der nogen der kan fortælle hvordan vejret kan forventes at være i Malaga
omkring den 1. december. Jeg mener at have læst, at der er omkring 20
grader. Er der nogen der har erfaringer, så del dem gerne med mig.

Venlig hilsen

Ken

Fra : bj

Dato : 09-11-05 20:18

"kt" <kt@kt.dk> skrev i en meddelelse news:vdadnWdT_Ji-2e_eRVnygw@jay.net...
> [...]
> Malaga omkring den 1. december. Jeg mener at have læst, at der er omkring
> 20 grader. Er der nogen der har erfaringer, så del dem gerne med mig.

måske du kan finde noget på dmi's hjemmeside eller finde noget lokalt ved
atsøge på google under malaga + vejr (i samme sætning)

bj

Fra : Per Skjødt

Dato : 09-11-05 21:35

Hej kig her, nedenunder visningen for denne uge kan du se
gennemsnitstemperatur for de forskellige måneder.

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=150034104&nam
e=Malaga

mvh. Per

Fra : Bakken

Dato : 09-11-05 21:52

"Per Skjødt" <pefosk@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej kig her, nedenunder visningen for denne uge kan du se
> gennemsnitstemperatur for de forskellige måneder.

> [...]
Fint nok.
Men det forhindrer ikke at vi tre år i træk har været der, og alle tre gange
har vi måttet konstatere at vi var ofre for "usikkerheden" i en
gennemsnitsbetragtning.
Vores konklusion er, at på trods af stor kærlighed til Spanien/Andalusien
( og mange års gode oplevelser netop på denne tid af året ) vil vi i
fremtiden i vintersæsonen kun rejse til mere sikre destinationer.
Faktisk skete det samme for vores andet yndlingssted Kanarieøerne - her har
vi også de seneste tre gange oplevet rent ud sagt "Lortevejr".
Selv om det medfører højere priser og længere flyvetider.
Mvh

Bo

Fra : bj

Dato : 09-11-05 23:18

"Bakken" <ab@cd.ef> skrev i en meddelelse

> [...]
> har vi også de seneste tre gange oplevet rent ud sagt "Lortevejr".
> Selv om det medfører højere priser og længere flyvetider.

kort og godt..."det er bare for ærgeligt". Det er bare aldrig fedt at regne
med sol og lidt varme og så komme til regn og blæst...lortevejr, når det er
det vejr man forlader i DK til fordel for et andet land og bruge sin ferie
derpå....+ penge. Men der er jo så sikkert også ofte mange ting at tage sig
til i selv dårligt vejr....

bedre held næste gang..

sol-ønsker

bj

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 10-11-05 16:01

On Wed, 9 Nov 2005 19:46:50 +0100, "kt" <kt@kt.dk> wrote:

> [...]
>omkring den 1. december. Jeg mener at have læst, at der er omkring 20
>grader. Er der nogen der har erfaringer, så del dem gerne med mig.

Her kan du finde præcis det du søger :
http://danish.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=malaga+spain

længere nede på siden under "History & Almanac"
kan du finde data for hvlikrn som helst dato, så du kan jo kikke på 1.
dec. flere år tilbage og derved danne dig et billede af vejeret på det
tidspunkt - go´ fornøjelse.
Mogens

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 10-11-05 18:36

kt <kt@kt.dk> skrev:
>Hej

> [...]

På wunderground.com kan du finde vejret et hvilket som helst
sted i verden, både nu og på en given dato/uge mange år tilbage,
også Malaga.
TPB

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-11-05 15:18

> [...]

> Malaga omkring den 1. december. Jeg mener at have læst, at der er omkring
> 20 grader. Er der nogen der har erfaringer, så del dem gerne med mig.

Jeg krydser fingre for dig - jeg skal derned d. 9. december :)

Jeg har holdt øje med vejret - i sidste uge var der over 20 grader dernede,
men det har lige taget et sving nedad.

Jeg har holdt øje på

http://wetter.rtl.de/europa/uebersicht.php?id=8482&ort=Malaga

hvis du sammenligner med dmi, er der faktisk stor forskel på prognoserne -
også på de førstkommende dage.

--
Per, Esbjerg