(MEDION) Radeon 98XL.
Fra : Bent

Dato : 09-11-05 18:44

Hej gruppe.

Håber det er den rigtige gruppe ellers må i gerne korrekte mig.
Men jeg har lige installeret Pinnacle studio 10 plus, når det startes op
kommer den og fortæller at der fås en bedre driver til mit Radeon 9800XL,
nu har jeg søgt efter sådan en, men kan ikke finde noget jeg syntes der
passer, der står ofte noget med radeon, men med nogle numre der slet ikke
minder om det jeg skal bruge, har nogen et råd om hvad jeg så gør ??

--

Mvh Bent M.

Fra : Bent

Dato : 09-11-05 18:54

En lille opdatering: i mit første indlæg fik jeg skrevet
Radeon 98XL, det skal naturligvis være RADEON 9800XL..

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-05 19:58

> En lille opdatering: i mit første indlæg fik jeg skrevet
> Radeon 98XL, det skal naturligvis være RADEON 9800XL..

Jeg er ikke helt sikker her, men jeg mener at ATI's egen driver passer til
kortet!

Brian

Fra : Bent

Dato : 09-11-05 21:19

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke helt sikker her, men jeg mener at ATI's egen driver passer til
> kortet!
>

> Brian

Ok Brian, men hvor kan man så finde den, jeg har været inde og kikke på
ATI's hjemmeside, men når jeg taster Radeon 9800XL så syntes jeg ikke jeg
finder noget, måske den går under en anden betegnelse også ?

Fra : Brian Lund

Dato : 09-11-05 21:57

> Ok Brian, men hvor kan man så finde den, jeg har været inde og kikke på
> ATI's hjemmeside, men når jeg taster Radeon 9800XL så syntes jeg ikke jeg
> finder noget, måske den går under en anden betegnelse også ?

ATI laver ikke drivers til det enkelte kort, men en hel pakke som kører med
alle deres Radeon kort!
www.ati.com > drivers & software > dit OS > RADEON
Og download den seneste driver.

Brian

Fra : Bent

Dato : 09-11-05 23:08

> ATI laver ikke drivers til det enkelte kort, men en hel pakke som kører
> [...]

Ok Brian.
Ja så forstår jeg hvorfor jeg ikke får nogen resultater af min søgning, jeg
siger tusind tak for hjælpen..

Bent M

Fra : Brian Lund

Dato : 10-11-05 01:16

> Ok Brian.
> Ja så forstår jeg hvorfor jeg ikke får nogen resultater af min søgning,
jeg
> siger tusind tak for hjælpen..

Husk lige at nævn om det virker, hvis der nu skulle stå andre med samme
problem ;)

Brian