DECT headset (til Skype)
Fra : Thomas VJ

Dato : 09-11-05 13:55

Hejsa,

Jeg håber dette er den rigtige gruppe - overvejede også en telefoni gruppe,
men det er hardwaren der er interessant her ...

Jeg læste for nylig i en af aviserne (online) at Skype er på vej med et DECT
headset. Altså et trådløst headset der ikke har ca. 10 meters begrænsning
som de fleste bluetooth headset.
Nu kan jeg ikke finde artiklen mere og der er heller ikke noget om det på
Skype's side.

Nogen her der har hørt om det?

--
Mvh, Thomas VJ
http://shop.dykkerteori.dk/da/ - udstyr, beklædning og kurser til dykkere og

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 09-11-05 15:19

On Wed, 9 Nov 2005 13:54:32 +0100, "Thomas VJ"
<forkertadresse@nowhere.invalid> wrote:

> [...]
>som de fleste bluetooth headset.
>Nu kan jeg ikke finde artiklen mere og der er heller ikke noget om det på

Det har Google...
http://www.google.dk/search?hl=da&q=skype+dect+headset&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Man har dog kunnet købe trådløse DECT-headset i længere tid - det er
der såmæmd ikke noget nyt i. Du kan bl.a. finde GN, Plantronics og
Topcom i danske butikker.

Vil du have længere rækkevidde (op til 100 m) på Bluetooth skal
headset og BT-enhed på PC'en blot være Class 1.