Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugsanvisning til Canon Power Shot S30
Fra : Peter

Dato : 05-11-05 21:32

Hej gruppe

Er er der en der ligger inde med en brugsanvisning til ovenstående - og har
lyst til at hjælpe?

På forhånd tak / Peter

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 21:57

"Peter" <lappa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej gruppe
>
> Er er der en der ligger inde med en brugsanvisning til ovenstående - og
> har lyst til at hjælpe?
>
> På forhånd tak / Peter

Du kan hente en masse forskellige manualer til Canon på denne adresse.

http://www.canon-asia.com/index.jsp?fuseaction=support&prod_type=dc&country=SG

Mvh. Claus Petersen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-11-05 22:33

Peter wrote:
> Er er der en der ligger inde med en brugsanvisning til ovenstående -
> og har lyst til at hjælpe?

Din lokale fotohandler kan skaffe en dansk manual fra Canon Danmark.

Den danske må ikke downloades, da Canon Danmark selv står for den danske
oversættelse og ikke tillader, at den downloades gratis.....

Men den engelske har du fået et link til i et andet indlæg....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Peter

Dato : 06-11-05 11:10

gaard" <

> Din lokale fotohandler kan skaffe en dansk manual fra Canon Danmark.
>
> Den danske må ikke downloades, da Canon Danmark selv står for den danske
> oversættelse og ikke tillader, at den downloades gratis.....

- - - - - -

Det er ikke særlig venligt af Canon Danmark - er der andre der er venlige?

Tak til Jan og Claus
Mange hilsener / Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-11-05 11:18

In article <81928$436dd680$3e3d8433$18588@news.arrownet.dk>, Peter wrote:
> gaard" <

> - - - - - -
>
> Det er ikke særlig venligt af Canon Danmark - er der andre der er venlige?

Ja, Canon USA som du fik at vide. Problemet er, at der er mange der køber
kamera i udlandet, eller i tyske versioner for at spare penge. Det
betyder at Canon DK ikke tjener pengene hjem de har brugt på at
oversætte og trykke manualen. Hvis du skal bruge en dansk manual, så
er det som regel billigst at købe den med kameraet fremfor bagefter.

Ellers er der muligheden for at bruge sit engelske eller skoletyske.

Jeg tror Epson lader dig downloade danske manualer hvis det er hvad
du spurgte til.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-11-05 11:41

Peter wrote:
> Det er ikke særlig venligt af Canon Danmark - er der andre der er
> venlige?

Nu lever Canon Danmark jo ikke af at være venlige - de lever af at sælge
kameraer, og leverer en dansk oversættelse af manualen med til dem, der
køber kameraet gennem dem.

Men de vil som nævnt meget gerne sælge dig en, hvis du har mistet din eller
købt dit kamera på anden måde.

Fra : TDN

Dato : 06-11-05 12:07

> [...]
>
> - - - - - -
>
> Det er ikke særlig venligt af Canon Danmark - er der andre der er venlige?

Tvivler, da jeg købte et Canon for nogle måneder siden kunne jeg vælge
mellem at købe med Dansk eller Tysk manual. Jeg valgte at bruge nogle
hundrede kr. ekstra for at få den med Dansk manual. Så jeg tror ikke der er
mange der gider bruge flere hundrede ekstra kr. for at du kan få en gratis
kopi og dermed spare penge ved at købe med f.eks Tysk manual.

Mvh
Thomas

Fra : Peter

Dato : 07-11-05 11:24

"TDN" <

-- - - - - -

- - - - - -

> [...]
> er mange der gider bruge flere hundrede ekstra kr. for at du kan få en
> gratis kopi og dermed spare penge ved at købe med f.eks Tysk manual.

Ro på - rolig nu

Omtalte kamera er købt i Danmark - med dansk brugsanvisning.
Ligeledes fremgår det vel af model, at der ikke er tale om et nyindkøb
hvor:
"Jeg har valgt at købe en tysk model for at spare penge".

Historien kort.
Kameraet tilhører en dame der nærmer sig de 60 (og desværre ikke er
supergod
til engelsk).
Hun har forlagt sin brugsanvisning, og jeg tilbød at hjælpe med en
efterlysning i dette forum.

Så langt så kort - ingen er ude på at slå mønt af andres surt betalte
penge - kun en forespørgsel om lidt hjælpsomhed.

Mange venlige hilsener / Peter