Cybercity eller....????
Fra : erik

Dato : 08-11-05 19:30

der har efaringer med Cybercity ADSL? De kører med et fælles
produk inkl. fastnet telefoni? Kan det mon betale sig?
Er der andre udbydere der bør overvejes fremfor CC? TDC?

Hilsen
erik

Fra : Janner

Dato : 08-11-05 22:53

"erik" <aalund@eesseenneet.dk> wrote in message
> [...]
> fastnet telefoni? Kan det mon betale sig?
> Er der andre udbydere der bør overvejes fremfor CC? TDC?

Er lige med på en lytter da jeg også overvejer CC, hvorfdan er deres nyheds
server med hensyn til de binære grupper ?

/Jan

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-11-05 14:50

Janner <noway@jose.cum> skrev 2005-11-08:
> Er lige med på en lytter da jeg også overvejer CC, hvorfdan er deres nyheds
> server med hensyn til de binære grupper ?

Ikke god.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Peter Westh

Dato : 16-11-05 21:19

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> Er lige med på en lytter da jeg også overvejer CC, hvorfdan er deres
> nyheds server med hensyn til de binære grupper ?

Jeg er lige skiftet til CC, og jeg kan se at retentionen er lysår bedre end
hos TDC.

/P

Fra : Hans

Dato : 16-11-05 21:31

Peter Westh wrote:
> "Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> Jeg er lige skiftet til CC, og jeg kan se at retentionen er lysår
> bedre end hos TDC.

Tak spids. Så er det godt nok gået ned af bakke for TDC, for både
completeness og retention er IMHO elendig på CC's server.

Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-11-05 21:42

Hans skrev:

>Tak spids. Så er det godt nok gået ned af bakke for TDC, for både
>completeness og retention er IMHO elendig på CC's server.

Det sætter virkelig TDC's skod-binære-server i perspektiv

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : erik

Dato : 21-11-05 18:52

> Jeg er lige skiftet til CC, og jeg kan se at retentionen er lysår bedre
> end
> hos TDC.

Hvad vil det sige?

/Erik

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-11-05 14:50

erik <aalund@eesseenneet.dk> skrev 2005-11-08:
> der har efaringer med Cybercity ADSL? De kører med et fælles
> produk inkl. fastnet telefoni? Kan det mon betale sig?
> Er der andre udbydere der bør overvejes fremfor CC? TDC?

Det er ikke alm. fastnet telefoni men IP telefoni med QoS.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-11-05 10:41

"Martin Schultz" <news2005@adsltips.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er ikke alm. fastnet telefoni men IP telefoni med QoS.
>
> Martin
> --
har det selv, det er det bedste jeg har gjort endnu det virker bare perfekt
så du kan roligt tage cybercity.
Kom selv fra tele 2 og der er en stor forskel på på cybercity og tele 2
stabil linie god suport og produktet virker bare.
deres news server kender jeg ikke til de binaere bruger jeg selv giganews.
Nero-Wolfe

Fra : erik

Dato : 10-11-05 14:47

> Det er ikke alm. fastnet telefoni men IP telefoni med QoS.

Er det noget problem?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-11-05 16:26

erik wrote:
> der har efaringer med Cybercity ADSL? De kører med et fælles
> produk inkl. fastnet telefoni? Kan det mon betale sig?
> Er der andre udbydere der bør overvejes fremfor CC? TDC?

Jeg er lige skiftet fra StofaNet, som var nede hele tiden, til CC
som bare kører. Jeg ville vælge IP-telefoni gennem musimi.dk.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund