Ny 13årige pige med hit??
Fra : jce

Dato : 08-11-05 16:52

Jeg har hørt en sang, først troede jeg det var Nelly Futardo eller hva hun
hedder, men har så hørt rygter om at det er en pige på 13år der synger,
nogle der ved hvad hun og sangen hedder...

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 08-11-05 17:11

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt en sang, først troede jeg det var Nelly Futardo eller hva hun
> hedder, men har så hørt rygter om at det er en pige på 13år der synger,
> nogle der ved hvad hun og sangen hedder...

Amy Diamond, en 13-årige svensker.
Du mener nok sangen "What's in it for me"

http://www.amydiamond.se/

hilsen
Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : jce

Dato : 08-11-05 20:31

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse
> "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Amy Diamond, en 13-årige svensker.
> Du mener nok sangen "What's in it for me"

> [...]

Jepsen... Den er sku udemærket.. Det er nok et fremtidigt stjerneskud..

Fra : XXX

Dato : 08-11-05 23:07

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote in news:4370fcda$0$78285$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> "Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jepsen... Den er sku udemærket.. Det er nok et fremtidigt stjerneskud..

Det tror jeg ikke.

Fra : Donna

Dato : 09-11-05 00:36

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote in news:4370fcda$0$78285$157c6196
> @dreader1.cybercity.dk:

> Det tror jeg ikke.

Tror jeg heller ikke helt.....men ved selvf. aldrig. Er det ikke også lidt
underligt et eller andet sted, at en 13-årig står og synger "what´s in it
for me?" ?? :)
Donna.

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 09-11-05 08:26

"Donna" <miriamdfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tror jeg heller ikke helt.....men ved selvf. aldrig. Er det ikke også
> lidt underligt et eller andet sted, at en 13-årig står og synger "what´s

Eller "I need more than a little fun
Cause I only play for keeps"

Langt ude? Det tror jeg nok....
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 09-11-05 09:28

> Er det ikke også lidt underligt et eller andet sted, at en 13-årig står og
> synger "what´s in it for me?" ?? :)

Jo, det lyder lidt sygt, specielt med de dér mænde der så står og synger kor
i baggrunden (what's in it, what's in it)

Men jeg synes nu meget godt om selve melodien.
Nogen der har et bud på hvem der skulle have sunget den så den havde virket
lidt mere "rigtig"? En af de lidt ældre...

--
Hilsen Jakob

Fra : Rohde

Dato : 09-11-05 10:42

"Steffen Sørensen" <togalounge@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse

> Amy Diamond, en 13-årige svensker.
> Du mener nok sangen "What's in it for me"
>
> http://www.amydiamond.se/

Det kunne også have været http://www.marlenecrone.dk/ som er på samme
alder - men det en lidt mere rå stil.

/Rohde

Fra : HC

Dato : 09-11-05 16:35

Ja, ok, så tror jeg s'gu mere på hende Crone, dér... Go' stil...

HC

Fra : jce

Dato : 09-11-05 18:45

"HC" <admin@coolcomics.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, ok, så tror jeg s'gu mere på hende Crone, dér... Go' stil...
>
> HC

"Whats in it for me" kan da forstås på mange måder??? Og i kan da ikke komme
udenom at den er en ørehænger.... Eller er det bare mig?

Fra : John

Dato : 10-11-05 22:57

jce skrev:

> "Whats in it for me" kan da forstås på mange måder??? Og i kan da ikke komme
> udenom at den er en ørehænger.... Eller er det bare mig?

Næh da. Her bliver der skam skruet op fro radioen når den bliver
spillet. Den holder som en god popsang.

Mvh

John

Fra : XXX

Dato : 10-11-05 23:58

John <jk7410@gmail.com> wrote in

> Næh da. Her bliver der skam skruet op fro radioen når den bliver
> spillet. Den holder som en god popsang.

Og om mindre end et halvt år er den glemt.

Fra : John

Dato : 11-11-05 00:31

XXX skrev:

> Og om mindre end et halvt år er den glemt.

Nå ja, men hvis du stopper med at poste på usenet vil du sikkert være
glemt her inden en uge - så er det andet da trods alt bedre

Mvh

John

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-11-05 12:56

Steffen Sørensen wrote:

> Eller "I need more than a little fun
> Cause I only play for keeps"
>
> Langt ude? Det tror jeg nok....

Please understand me
Your games ain't working anymore, ain't working anymore
You can't have this candy
And keep one foot outside the door, noo
And how you only come around
When your life is upside down
And I'm about to blow your cover

Det lyder ikke som en 13-årigs tekst. Specielt den 3. linie er da
slem. Hvilken "candy" er det lige hun synger om? Men et er da en rigtig
ørehænger.

Med venlig Hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ulrik

Dato : 10-11-05 21:02

'What's in in it for me?'.....?? Spørger du mig?
...en skål slik og lov til at være opppe til kl. 22 ?
...tæsk og så bliver du lukket ned i kælderen til du holder op!

'You can't have this candy'.. OK så siger vi tak og slipper for at tilhøre
de allernederste i fængselshierakiet.

ul