Et godt familie venligt ski sted i syden.
Fra : simon

Dato : 08-11-05 14:04

Kære Ng.

Vi skal på skiferie i uge 53. Det skal være et familie venlit sted, i
Italien eller Frankrig.
Er der nogle forslag? eller nogle der har prøvet at rejse over nytår?

Mvh Simon.

Fra : Brizz

Dato : 08-11-05 23:29

simon wrote:
> Kære Ng.
>
> Vi skal på skiferie i uge 53. Det skal være et familie venlit sted, i
> Italien eller Frankrig.
> Er der nogle forslag? eller nogle der har prøvet at rejse over nytår?

Du skriver godt nok Italien eller Frankrig. Jeg tillader mig at skrive
alligevel. Har arbejdet i Wagrain, Østrig bla over nytåret også. Der er
rigtig god sne på den tid da der er god frost som regel. Der er ikke
overfyldt på pisterne så de bliver ikke kørt hurtigt op. Wagrain dækker
et stort område med GODE lifte. Selve Wagrain, Graffenberg (som bjerget
i Wagrain by ligger op ad) har børne skiskole i bunden og på toppen er
der også børneskiskole. MANGE familier og MANGE danske familier bruger
Wagrain. Kan varmt anbefales.

--
Mvh Brian
---

Ved mail sæt et eller andet + @ foran mit domæne.

Fra : Michael

Dato : 11-12-05 13:08

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

Og så er der dansk skiskolelærer i Wagrain. Skal derned igen på Herretur den
7 januar samt med familien i uge 10. Bor på Tatzlwurm og hotel Kirchboden.
Mik.
www.zoneterapi-hillerod.dk