Gforce2 Ultra problem
Fra : *** Lowlife ***

Dato : 10-06-01 12:03

jeg er lige "stødt" ind i et MEGA problem !!!

jeg kom til at brække en "dims" af på mit grafikkort ( creative Gforce2
ultra 64 ddr )

OG jeg er meget ked af det ... hjælp

dimsen, der er blevet væk, sidder i en sokkel der hedder R333 ( se foto )
og er sikkert en modstand, men hvordan finder jeg ud af hvad det er for en
der skal sidde der hvor kan jeg købe en ny ?????

johnny lowlife@sol.dk

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 10-06-01 12:04

kan åbenbart ikke sende foto med !!!

johnny

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-06-01 12:07

"*** Lowlife ***" <Lowlife@sol.dk> wrote in message
> kan åbenbart ikke sende foto med !!!

Smid det i news:dk.binaer med en henvisning til dit indlæg her i gruppen.

- Lars

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 10-06-01 12:44

ville jeg meget gerne , men TDC har lukker eller spærret for MANGE NG !!!!!!

johnny