Email relay ala SoftScan?
Fra : KurH

Dato : 08-11-05 11:29

Jeg vil måske have skiftet email relay udbyder, da jeg ikke længere er helt
tilfreds med SoftScan. Hvilke alternativer findes der til SoftScan, hvis éns
emails skal scannes for diverse virus, spam, hoxes m.v.? Jeg kender til CSIS
men de kræver betaling per email konto og det er jeg nok ikke så
interesseret i. SoftScan afregner per fysisk bruger og det er OK med mig.

Nogen gode idéer til en kvalitetsmæssig og STABIL udbyder?

Fra : KurH

Dato : 09-11-05 10:31

> [...]
> med mig.
> Nogen gode idéer til en kvalitetsmæssig og STABIL udbyder?

Der må da være mere end de 2 udbydere af den service i DK? Er der ingen der
har erfaring med andre?

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-11-05 14:55

KurH wrote:

> Der må da være mere end de 2 udbydere af den service i DK? Er der ingen
> der har erfaring med andre?

Vores mxbackup har faktisk den funktion indbygget.. gælder det?

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

Fra : KurH

Dato : 09-11-05 15:06

> Vores mxbackup har faktisk den funktion indbygget.. gælder det?

Kan man se hvilke emails der bliver stoppet af spam/virus m.v. og evt.
frigive en forkert stoppet email? Kan man administrere valide modtagere på
et webinterface?

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-11-05 15:23

KurH wrote:

> Kan man se hvilke emails der bliver stoppet af spam/virus m.v. og evt.
> frigive en forkert stoppet email? Kan man administrere valide modtagere på
> et webinterface?

vi stopper virus, og tagger kun spam

du kan så filterer spam til en mappe, som du så kan lede i hvis du savner
mail

--
Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk / MXHotel.dk / Domæne.dk

Fra : KurH

Dato : 09-11-05 15:28

> vi stopper virus, og tagger kun spam
>
> du kan så filterer spam til en mappe, som du så kan lede i hvis du savner
> mail

Nahhh... det er ikke helt godt nok så, men ellers tak .