Billigste Internet-løsning til Kabel TV
Fra : ole_bech@yahoo.dk

Dato : 07-11-05 20:42

Hej

Hvem er den billigste udbyder af en 256/128 internetforbindelse via
Kabel TV. Cybercity og TDC ligger på samme pris men TDC kræver en
fast telefonforbindelse hvilket jeg ikke har. Er Cybercity billigst (er
ikke i en antenneforening så vidt jeg ved)

Fra : Sune

Dato : 07-11-05 21:06

On 7 Nov 2005 11:42:07 -0800, ole_bech@yahoo.dk wrote:

> Er Cybercity billigst (er
>ikke i en antenneforening så vidt jeg ved)

Cybercity leverer ikke gennem kabel-tv.

Mvh
Sune

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-11-05 22:02

Hej

Sune <jun200321@tdcadsl.dk> wrote:

>Cybercity leverer ikke gennem kabel-tv.

Og TDC kræver _ikke_ en fastnet telefonforbindelse for at levere
internet via Kabel-tv !.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Finansgeniet@gmail.c~

Dato : 09-11-05 18:15

Tak for hurtige svar. Troede TDC krævede det. Dog er der ikke svaret
på hvem der er billigst givet man har kabelTV installeret gennem TDC.
Er TDC billigst (skal have minimum 256/128 grundet at jeg har
IP-telefoni)?

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 09-11-05 19:28

On 9 Nov 2005 09:14:32 -0800, Finansgeniet@gmail.com wrote:

>Tak for hurtige svar. Troede TDC krævede det. Dog er der ikke svaret
>på hvem der er billigst givet man har kabelTV installeret gennem TDC.

Hvis du har KabelTV via TDC, så får du også internetadgang gennem TDC.
Der er ikke andre end TDC, der kan levere internet via kabel-tv til
dig.
Du skal i så fald have webspeed:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_priser&_nfls=false
384/128 kbit/s   239 kr.
Her kræves der kun at du har Kabel-tv hos TDC, ikke fastnet-telefon.

Hvis du er interesseret i andre udbydere skal du kigge på ADSL.
Her er der Tele2, Cybercity, Telia og TDC at vælge imellem.

Tele2: 512/512 kbit/s        340 kr.
Telia: 512/128 Kbit/s       299 kr./md.
Cybercity: 256/128 Kbit/s *        239 kr.
TDC: 256/128 Kbit/s       239 kr.

Både hos Tele2 og TDC skal du have fastnet-telefon oveni.

/Jarlskov

Fra : Sune

Dato : 09-11-05 19:28

> [...]

>på hvem der er billigst givet man har kabelTV installeret gennem TDC.
>Er TDC billigst (skal have minimum 256/128 grundet at jeg har

Her kommer dit svar:
Kun TDC leverer internet via kabeltv via TDC kabel tv.
TDC er derfor billigst mht at levere til dig gennem dit TDC kabel tv.

Tilfreds?
Eller skal vi også lige blande et par telefoner ind i svaret også?

Mvh
Sune

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-11-05 19:32

Finansgeniet@gmail.com skrev:

> Tak for hurtige svar. Troede TDC krævede det. Dog er der ikke svaret
> på hvem der er billigst givet man har kabelTV installeret gennem TDC.

Jamen, der er ikke noget at diskutere, for det er kun TDC der kan
levere kabelinternet via deres egne tv-kabler. Det er kun
telefonledningerne, der i sin tid var fælles ejendom ...
[*nostalgisk suk*] ..., som de er nødt til at dele med andre.

Teoretisk kunne et andet selskab godt installere kabel-tv hos
dig, men det er alt for dyrt at konkurrere når TDC allerede har
kabler i jorden. På samme måde kan jeg ikke få TDC-tv fordi
Stofanet har lagt kabler i Horsens for længe siden. Ikke at jeg
kunne tænke mig at skifte heller, men sådan er det altså.

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-11-05 19:42

> [...]

>på hvem der er billigst givet man har kabelTV installeret gennem TDC.
>Er TDC billigst (skal have minimum 256/128 grundet at jeg har

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

Sværere er det da ikke (Cybercity er dog ikke internet via
kabeltv).
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Finansgeniet@gmail.c~

Dato : 09-11-05 20:45

Tusind tak alle sammen. Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kan finde
andre leverandører end TDC. Så må man tage til takke med dem.