PHP has encountered an Access Violation at~
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-11-05 09:59

På Dis sidene ANEEFTERLYSNING ses nogen af dem med denne text:

"PHP has encountered an Access Violation at 77FCCA95"

Hva' betyder det??
Flemming Svendsen

Fra : Bodil Madsen

Dato : 07-11-05 10:29

Det kommer op hele tiden og har været der før, men aldrig så slemt som nu.
Vi venter på at det bliver bedre. Men som med så meget, så koster det penge
at få udbedret. Prøv at læse om det i de andre grupper, hvis det lykkes dig
at komme ind. Man skal prøve en del gange, så lykkes det som regel.

Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Bodil Madsen

Dato : 07-11-05 12:20

Re: Access Violation at 77FCCA95??
Forfatter: Hanne
Dato: 06. nov 05 09:56

Vore udbyder har et problem med den server vi er på. Jeg har
orienteret ham og vi bliver snarest rykket til en nyere web-server. Vi er
blot nødt til lige at sikre os at hele hjemmesiden (ikke kun phorum) kan
køre på denne servers nyere software.

Hos mig hjælper det, når jeg trykker refresh flere gange, så
kommer siderne frem, men irriterende og unødvendigt er det jo.

Mvh
Hanne Rud
DIS-Danmark webmaster

PS: og så undskyld ventetiden - jeg har ikke været hjemme -
undtagen sovende - i flere dage, grundet alvorlig sygdom i familien......

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-11-05 19:58

Bodil Madsen wrote:
> Re: Access Violation at 77FCCA95??
> Forfatter: Hanne
> Dato: 06. nov 05 09:56
>
> Vore udbyder har et problem med den server vi er på. Jeg har (Snip)

Takker meget, så er det for en gangs skyld ikke mit maskineri der er
kaput . . .
Hilsen Flemming.

Fra : H.H Jacobsen

Dato : 08-11-05 20:57

Jeg er ikke sikker på man skal "skyde" udbyderen. Jeg abbonerer på et par
amerikanere, og de nævner begge de seneste opdateringer fra Microsoft som
den skyldige.
Med venlig hilsen,
Henning H.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-11-05 06:12

H.H Jacobsen wrote:
> [...]
> amerikanere, og de nævner begge de seneste opdateringer fra Microsoft som

hi Henning !

Tak !

http://www.rootsweb.com/~dnkcen/library/vort_sogns_historie.html

getting started on Hübertz next
mvh

Hugh W

Fra : Verner

Dato : 09-11-05 17:39

Hej.

Jeg tror altså på at det er udbyderen, for jeg får den samme meddelse,
og jeg bruger Mac.Fejlen kan komme enten jeg bruger Safari- ell. Firefox
browser.

mvhVerner

Fra : Bent Fleron

Dato : 09-11-05 20:57

Verner wrote:
> Hej.
>
> Jeg tror altså på at det er udbyderen,

Og det har du ret i )
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Arne Feldborg

Dato : 10-11-05 01:46

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> skrev Wed, 9 Nov 2005 20:56:48 +0100

>Og det har du ret i )

Og selv det er vel en sandhed med modifikationer. Som alle andre har
DIS-Danmark vel det web-hotel de er villige til at betale for.?

For mig at se er Phorum softwaren slet ikke egnet til at håndtere
msg-baser i den størrelsesorden der her er tale om. Men hvis man
alligvel vil gøre forsøget, så kræver det en ganske betydelig server
kapacitet.

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-11-05 14:03

Arne Feldborg wrote:
> "Bent Fleron" skrev

> Og selv det er vel en sandhed med modifikationer.

Arne, nu gik spørgsmålet på om det var en fejl ved Windows eller
serveren og det klokkerene svar er den server som Dis-Danmark benytter

> Som alle andre har
> DIS-Danmark vel det web-hotel de er villige til at betale for.?

Helt enig

Fra : Robert Piil

Dato : 10-11-05 14:46

On Thu, 10 Nov 2005 14:03:10 +0100, "Bent Fleron"
<ikke@gyldig.invalid> wrote:

>Arne, nu gik spørgsmålet på om det var en fejl ved Windows eller
>serveren og det klokkerene svar er den server som Dis-Danmark benytter

....og den mudrende bemærkning...

I teorien kunne det faktisk være en en windowsmaskine serveren kører
på.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : baertel

Dato : 11-11-05 02:01

Bent Fleron wrote:

> Arne, nu gik spørgsmålet på om det var en fejl ved Windows eller
> serveren og det klokkerene svar er den server som Dis-Danmark benytter

Eller måske rettere softwaren som serveren benytter.

Jeg læste et sted? (prøv at Google på fejlmeddelelsen) at der findes en
rettelse til server-softwaren.

mvh
baertel

Fra : Arne Feldborg

Dato : 10-11-05 01:47

vbentsen@mail.tele.dk (Verner) skrev Wed, 9 Nov 2005 17:38:30 +0100

>Jeg tror altså på at det er udbyderen, for jeg får den samme meddelse,
>og jeg bruger Mac.Fejlen kan komme enten jeg bruger Safari- ell. Firefox
>browser.

Hvis fejlen opstår på serveren - så har det vel næppe nogen indflydelse
hvilket system du kører på.?

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Verner

Dato : 10-11-05 09:50

Arne Feldborg <feldborg@haunstrup.dk> wrote:

> vbentsen@mail.tele.dk (Verner) skrev Wed, 9 Nov 2005 17:38:30 +0100

> Hvis fejlen opstår på serveren - så har det vel næppe nogen indflydelse
> hvilket system du kører på.?

Nej. Det er også det jeg skriver.

Verner

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-11-05 14:07

Verner wrote:
> Arne Feldborg wrote:

(Verner) skrev Wed,

> Nej. Det er også det jeg skriver.

Ja, det gjorde du )

Fra : Erik Bachmann

Dato : 06-01-06 16:56

Flemming Svendsen wrote:
> På Dis sidene ANEEFTERLYSNING ses nogen af dem med denne text:
>
> "PHP has encountered an Access Violation at 77FCCA95"
>
> Hva' betyder det??
> Flemming Svendsen

Uh hvor er jeg ked af denne tråd. Der er slet ingen, som har gjort mig
klar over HVOR stort problemet egentligt var.

Problemet ligger på den server som DIS-Danmark.dk ligger på. Det er i
bund og grund en kombination af webserveren Microsoft-IIS og PHP.

Jeg har sendt adskillige forslag til Hanne (som er webmaster), som hun
kunne give videre til de som driver serveren. Men der er desværre ikke
kommet noget svar tilbage. En omlægning til en ny server (med samme
kombination af software) hjalp ikke.

Amt-Herred-Sogn er nu blevet flyttet til min egen server - og der kører
det stabilt (ifølge mine test). Linkene på DIS-Danmark.dk sender derfor
brugerene videre til den nye server.

For tekniknørderne kan jeg oplyse at den bygger på kombinationen:
Apache/1.3.34 (Unix) PHP/4.3.11.

Jeg ved ikke hvad planerne er fra DIS-Danmarks side. Men forhåbentlig
bliver der taget hånd om problemerne.

Erik Bachmann

Fra : Erik Bachmann

Dato : 06-01-06 17:00