Logitech MX 1000 Laser mus driver
Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-11-05 19:03

Har I set at USB overdrive er blevet overflødig til denne mus?

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=322,cont
entid=9409,OSID=9

Ja ba da ba duh uh

Flemming Rubini

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-11-05 12:28

Flemming Rubini skrev:

> Har I set at USB overdrive er blevet overflødig til denne mus?

Hvad er USB overdrive?

Jeg har denne mus, men kan umiddelbart ikke se, at der er ændret
noget specielt i den driver hvad angår USB.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-11-05 12:38

> Hvad er USB overdrive?
>
> Jeg har denne mus, men kan umiddelbart ikke se, at der er ændret
> noget specielt i den driver hvad angår USB.

USB overdrive er en alternativ driver til mus og andet.
Ønsker du at bruge din MX 1000 på en beige G3 har Logitech ikke en
driver som du kan bruge, men du kan købe USB overdrive til formålet.

Flemming Rubini

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-11-05 13:33

Flemming Rubini skrev:

> Ønsker du at bruge din MX 1000 på en beige G3 har Logitech ikke
> en driver som du kan bruge, men du kan købe USB overdrive til
> formålet.

Ok. Tak for forklaringen.

--
Hilsen