PCI-e
Fra : Jeppe Høiby

Dato : 05-11-05 16:16

Jeg overvejer at købe et bundkort med SLI, fx:
<http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3&l2=15&l3=0&model=744&modelmenu=1>

Hvis jeg kører med et enkelt grafikkort, vil jeg så selv kunne vælge
hvilket af de to x16-slots jeg vil have kortet siddende i, eller *skal*
det sidde i det øverste slot?

Jeg vil også gerne vide om man kan sætte fx et netkort, RAID-controller
o.lign. i det andet x16-slot, hvis man kun har et enkelt grafikkort?

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-11-05 11:21

Jeppe Høiby wrote:
> Hvis jeg kører med et enkelt grafikkort, vil jeg så selv kunne vælge
> hvilket af de to x16-slots jeg vil have kortet siddende i, eller *skal*
> det sidde i det øverste slot?

I følge manualen bør et enkelt grafikkort sidde i den øverste slot.

Om det virker hvis det sidder i det nederste slot skal jeg ikke
kunne sige, da jeg ikke har prøvet.

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml