hjælp til backup af Microsoft Outlook
Fra : Jesper B. H.

Dato : 05-11-05 11:25

Hej

hvor ligger fileren til kalender, indbakke og kontaktpersoner så jeg kan
tage backup af dem.

Der noget der hedder autoarkiver men så skal man i en anden mappe for at se
fortiden det er noget hø for jeg har for to år

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen Jesper

Fra : *** Calle ***

Dato : 05-11-05 14:13

Jesper B. H. wrote:
> [...]
>
> Der noget der hedder autoarkiver men så skal man i en anden mappe for
> at se fortiden det er noget hø for jeg har for to år

søg efter *.pst. I den fil ligger det hele. Husk at søge på skjulte filer

--
*** Calle ***

Fra : Jesper B. H.

Dato : 05-11-05 18:38