powerbook g5
Fra : Bo Hellum

Dato : 04-11-05 08:45

Hej alle

Min G4 trænger snart til udskiftning, er der nogen der ved om der kommer en
Powerbook G5 og evt. hvornår?

Bo

Fra : Michael Holm

Dato : 04-11-05 09:06

Bo Hellum <nh7h@nighthawks.dk> wrote:

> Hej alle
>
> Min G4 trænger snart til udskiftning, er der nogen der ved om der kommer en
> Powerbook G5 og evt. hvornår?
>
> Bo

det er der vist ikke nogen der ved endnu?!
Mit gæt er at den aldrig kommer, men at den næste Powerbook der kommer
bliver med intel proc. :)

Men det er vel ok at købe nu, der er jo lige kommet nye modeller med
bedre skærmopløsning m.m.

--
Michael Holm
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Bo Hellum

Dato : 04-11-05 09:27

> Men det er vel ok at købe nu, der er jo lige kommet nye modeller med
> bedre skærmopløsning m.m.

Den jeg har er den med 17" og der mangler jeg i hvertfald ikke noget rent
skærmmæssigt. Har kigget på iMac i stedet, da jeg aldrig tager min powerbook
med mig, men hvordan er performance på sådan en størrelse?

Bo

Fra : Mikael Flensborg

Dato : 04-11-05 13:06

Bo Hellum wrote:

> [...]
> skærmmæssigt. Har kigget på iMac i stedet, da jeg aldrig tager min powerbook
> med mig, men hvordan er performance på sådan en størrelse?

Køb roligt en iMac.. Den æder PowerBooken til morgenmad (som stadig er G
4 proc)..

Fra : Brian S

Dato : 04-11-05 16:23

Hvis du med "Min G4" mener en PowerBook, bør du overveje at opgradere
den.

Jeg har sat en af de nye 100 GB 7200 HD i min PowerBook 17" og
opgraderet til 1 GB RAM. Det har gjort underværker. Den kører som en
drøm. Disken er partitioneret 20/80 og nu kører den digital video
uden problemer.

Brian