Madleverandør til julefrokost for 5 person~
Fra : Lars V

Dato : 03-11-05 19:16

Vi skal holde en lille julefrokost med kun 5 personer. Vi ville meget gerne
slippe for at stå og lave mad, og vil derfor gerne have det fra eksempelvis
en lokal slagter. De fleste af disse "mad-ud-af-huset"-steder, har dog et
minimum på 10 kuverter... Og vi har altså kun brug for halvdelen.

Det drejer sig om ganske traditionel julefrokost-mad. Det vil sige sild m.
karrysalat, fiskefilet, lun leverpostej, frikadeller og/eller medisterpølse
m.v. Har nogen kendskab til en leverandør i Århus, der kan/vil lave det til
kun 5 kuverter?

Lars V

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 03-11-05 20:04

Lars V <lnrvdk@hotmail.com> skrev:
> [...]
>medisterpølse
>m.v. Har nogen kendskab til en
>leverandør i Århus, der kan/vil lave det til

Det kan da ikke tage lang tid at lave selv, køb alle
ingredienserne ved en god slagter, og så varm selv de lune
ting.
Nu ved jeg ikke hvor du bor men i Århus har vi salling og et
utal af gode slagtere, men hvis det skal bringes ud har du nok
en opgave (problem)

TPB

Fra : Inger Pedersen

Dato : 03-11-05 22:56

"Thomas Peter Bitsch (slet 0P1OK)" <tpbknorr@0P1OKpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11310448810.307766347142529@dtext.news.tele.dk...

men hvis det skal bringes ud har du nok
> en opgave (problem)

Er der da ikke taxier i Århus?

Hilsen Inger

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 04-11-05 06:07

Inger Pedersen <inger_mpFJERNDETTE@hotmail.com> skrev:

>"Thomas Peter Bitsch (slet 0P1OK)"
> [...]

Du kan ikke være sikker på at de kører med sylte og flæskesteg.
TPB

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-11-05 17:01

"Thomas Peter Bitsch (slet Z6U6V)" <tpbknorr@Z6U6Vpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse > >

> Du kan ikke være sikker på at de kører med sylte og flæskesteg.
> TPB

Hvorfor ikke?
Jeg har da hørt at de kører med hele svin ved juletid ( Fulde svin)

Steen.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 04-11-05 18:14

Steen Jakobsen <noway@nopost1.tele.xx> skrev:

>"Thomas Peter Bitsch (slet Z6U6V)"
> [...]

Egen erfaring?
TPB

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 04-11-05 18:36

"Thomas Peter Bitsch (slet AV1XT)" <tpbknorr@AV1XTpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11311246380.110566998344499@dtext.news.tele.dk...

> Egen erfaring?
> TPB

Nej, jeg plejer sove under bordet.

Steen.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 03-11-05 22:10

Som regel kan antallet a<f kuverter forhandles med slagteren - det er i
hvert fald min erfaring.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-11-05 23:11

[Lars V | Thu, 3 Nov 2005 19:16:28 +0100]

> [...]
>en lokal slagter. De fleste af disse "mad-ud-af-huset"-steder, har dog et
>minimum på 10 kuverter... Og vi har altså kun brug for halvdelen.

Jeg synes du skulle "shoppe" lidt rundt og snakke med slagterne - og glem
for en studn hvad de skriver på deres brochure og spørg om de ikke kan lave
en undtagelse, det kan de fleste sikkert for et par kroner ekstra :)

Mvh René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk