Sony Reklame (Bolde i gaden)
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 03-11-05 17:58

Sony Reklame
Bolde der flyver igennem gaden. En version af Dust In The Wind.

Hvem har lavet denne version?

Fra : Lars Petersen

Dato : 04-11-05 10:06

"Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> skrev i en meddelelse
> Sony Reklame
> Bolde der flyver igennem gaden. En version af Dust In The Wind.
>
> Hvem har lavet denne version?

Det er Jose Gonzales der har lavet den og den hedder Heartbeats. Er på
albummet Veneer.

/lars

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 04-11-05 14:34

"Lars Petersen" <7erSLETDETHERDA@cyanide.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjørn E. Thorup" <bet75@hotmailFJERNMIG.com> skrev i en meddelelse

> Det er Jose Gonzales der har lavet den og den hedder Heartbeats. Er på
> albummet Veneer.

Bingo. Jeg takker. Så var det jo slet ikke Dust in The Wind, men Heartbeats
som jeg også har en version af med The Knife. Er det forresten dem som har
lavet den original eller er det også en cover version?
Jose Gonzales version er ihvertfald ret chilleren på den gode måde. Go
weekend alle sammen...

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-11-05 03:27

Bjørn E. Thorup wrote:

> [...]
> forresten dem som har lavet den original eller er det også en cover
> version? Jose Gonzales version er ihvertfald ret chilleren på den gode

Det _er_ oprindeligt The Knife der har lavet nummeret.

--
Jacob

Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 06-11-05 12:46

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Det _er_ oprindeligt The Knife der har lavet nummeret.
Jeg takker...