Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"camera memory card detector"
Fra : Tine Müller

Dato : 03-11-05 10:58

Nogen gange lægger der sig et program/ikon på proceslinjen som hedder
ovenstående. Er der nogen som ved, hvad dette er?

/Tine

Fra : Erik W.

Dato : 03-11-05 12:09

"Tine Müller" <tinem@email.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen gange lægger der sig et program/ikon på proceslinjen som hedder
> ovenstående. Er der nogen som ved, hvad dette er?

Jeg copierede headeren inklusive anførselstegn og lavede en googlesøgning.
Øverste hit var det her: http://www.ulead.com/learning/pex/pex8_03_1.htm

Hjælper det?

Mvh Erik

Fra : Tine Müller

Dato : 07-11-05 11:47

"Erik W." skrev
> Jeg copierede headeren inklusive anførselstegn og lavede en googlesøgning.
> [...]

Tak for svaret som hjalp. Det viste sig at det var en del af et tidligere
program, som jeg havde installeret og prøvet at afinstallere uden held. Da
jeg installerede dette igen virkede det.

/Tine