DAD i aften på P3.....
Fra : smm@mail1.stofanet.d~

Dato : 03-11-05 07:43

Hej Gruppe,

DADs koncert fra dette års Roskilde Festival bliver sendt i aften på
P3.

Den ville jeg mega gerne ha' fingre i. Men jeg aner ikke hvordan jeg
gør....

Er der nogen der kan "optage" den i MP3???

Hilsen Søren

Fra : John

Dato : 03-11-05 15:39

smm@mail1.stofanet.dk skrev:
> [...]
> gør....
>
> Er der nogen der kan "optage" den i MP3???

Ja, hvis jeg husker det.

Jeg har sat en reminder på min telefon, så der burde være en chance

Mvh

John

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 03-11-05 17:09

John wrote:

> Ja, hvis jeg husker det.
>
> Jeg har sat en reminder på min telefon, så der burde være en
> chance

Husk at du ikke må sende mp3 filen til nogen.. ;)

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : John

Dato : 03-11-05 21:53

Henrik Sørensen skrev:

> Husk at du ikke må sende mp3 filen til nogen.. ;)

Næh, men så må folk jo selv hente den ;)

Mvh

John

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-11-05 22:41

> Næh, men så må folk jo selv hente den ;)

Hehe, og det vil jeg meget gerne gøre - men hvor?

Mvh.

Mads

Fra : John

Dato : 04-11-05 00:59

Mads Jakobsen skrev:

> Hehe, og det vil jeg meget gerne gøre - men hvor?

Har optaget det - mere info senere

Mvh

John

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 06-11-05 08:58

> Har optaget det - mere info senere
>
> Mvh
>
> John

Noget nyt?

Mvh.

Mads

Fra : MJ-23

Dato : 03-11-05 22:49

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, men så må folk jo selv hente den ;)

Mener P3 har sendt den før. :

Lawrance of Surburbia
A Good Day (to Givet Up)
Scare Yourself
Road Below Me
Soft Dogs
Hey Now
Something Good
Unexplained
Camping In Scandinavia
Bad Crazinezz

Det skulle være det de spiller på P3

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 04-11-05 00:28

> Lawrance of Surburbia
> A Good Day (to Givet Up)
> Scare Yourself
> Road Below Me
> Soft Dogs
> Hey Now
> Something Good
> Unexplained
> Camping In Scandinavia
> Bad Crazinezz

Hmmm synes da lidt jeg saver It's after Dark og Laugn 'n A Half som de
sluttede af med derude... kan ik huske hvad de startede med

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-11-05 20:16

Har iøvrigt smidt nogle fotos fra gårsdagens koncert i KB Hallen online på
http://rosenauer.dk ... :)