hvad er bedst??
Fra : (-Peter-)

Dato : 02-11-05 12:11

Hej hvilke af to processorer er bedst til en bærbar (og hvorfor)??

Intel® ® M Processor 360 (1.40 GHz, 1MB L2 Cache, 400MHz FSB)
eller amd athlon xp mobile 2000+

/peter

Fra : (-Peter-)

Dato : 02-11-05 12:14

hov glemte lige flg..:

og hvad er bedst af 512 mb sd ram og 256 mb ddr ram...

som nogen nok kan regne ud skyldes spørgsmålet at jeg har en bærbar med
512 sd ram samt amd processor og evt. vil udskifte denne..

mvh
peter

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-11-05 14:51

On Wed, 02 Nov 2005 12:14:01 +0100, "(-Peter-)"
<garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> [...]
>
>som nogen nok kan regne ud skyldes spørgsmålet at jeg har en bærbar med
>512 sd ram samt amd processor og evt. vil udskifte denne..

så kan du måske også selv regne ud, at spørgsmålet hører hjemme i
dk.edb.hardware.baerbar...

(Tvivler dog stærkt på, at du overhovedet kan skifte processor-type i
en bærbar).

Fra : (-Peter-)

Dato : 02-11-05 15:11

okay.. kunne ikke finde kategorien... anyway.. skal ikke skifte
processor men købe en ny..