Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
endnu et pyramidespil ??? QBIC7
Fra : jenny og søren

Dato : 01-11-05 16:07

Hej Ng

jeg er lige blevet tilbudt at komme med i det nye MLM selskab qbic7, er det
noget i kender til ??

mine alarmklokker ringer ihvertfal allerede........

+ hvad var det det hed mlm selskabet der krakede oppe i norge for omkring et
år siden ?

mvh

Søren BRix

Fra : klaus nielsen

Dato : 05-11-05 22:23

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det noget i kender til ??
>
> mine alarmklokker ringer ihvertfal allerede........

hejsa. er selv i qbic7. der er ikke så meget hokupokus i det. men du kan evt
kigge på www.qbic7.com i starten synes jeg der manglede lidt information
på siden. men det er rimeligt med nu.
jeg har selv tjent penge i det. og deres produkter er fine. men man skal da
arbejde lidt for det i starten.. men sådan er al MLM vel..
kan du se fornuften i deres produkter så er det ganske fint. og kan du
ikke.. ja så er det vel ikke så sjovt at rode med.. min egen holdning er
meget neutral. men jeg indrømmer at det har et stort potientiale.
er der noget du vil vide kan du bare spørge. men faktisk alt hvad der er
værd at vide står på siderne. se evt også www.qzave.com og www.qkall.com det
hænger sammen det hele.
mvh klaus nielsen