for dyr Chimay Bleu
Fra : Svend

Dato : 31-10-05 08:30

Netop hjemkommet fra Frankrig og mødet med den pragtfulde
belgiske øl Chimay Bleu til den rare pris af 11 kr./35c.l møder
jeg de ublu danske priser på 49 kr./70cl. .
Er der nogen der ved hvor man kan købe Chimay Bleu til en
anstændig pris, helst på Sjællandt evt. i Puttgarden ?

/Svend

/Svend

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 11:53

On Mon, 31 Oct 2005 08:29:57 +0100, Svend wrote:

> [...]
> Er der nogen der ved hvor man kan købe Chimay Bleu til en
> anstændig pris, helst på Sjællandt evt. i Puttgarden ?

Jeg mener ganske bestemt jeg har købt den flere gang i Netto til en pris
mellem 30 og 40 kr. Husker det ikke præcist.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : ASKF

Dato : 02-11-05 20:52

Kurt Hansen ytrede sig i <owlur0oapb0g$.16mrrzxddc6p7$.dlg@40tude.net>
med dette:

>Jeg mener ganske bestemt jeg har købt den flere gang i Netto til en pris
>mellem 30 og 40 kr. Husker det ikke præcist.

Det var prisen på den i starten, da dagligvarebutikkerne begyndte at
sælge den. Desværre valgte de forholdsvist hurtigt at skrue prisen op,
og jeg har i dag set den til en vanvittig pris på 50,50kr i Føtex.

Heldigvis kan man få bedre øl til billigere penge.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 00:58

On Wed, 02 Nov 2005 20:52:22 +0100, ASKF wrote:

> [...]
> og jeg har i dag set den til en vanvittig pris på 50,50kr i Føtex.
>
> Heldigvis kan man få bedre øl til billigere penge.

Jeg gaflede to til 34,95 i SuperBrugsen forleden. De lå i en kasse der var
fyldt med 70 centiliters belgisk øl. Jeg købte vildt ind. Egentlig ikke
fordi jeg synes det var billigt, men fordi de forskellige øl så indbydende
ud
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : ASKF

Dato : 03-11-05 03:02

Kurt Hansen ytrede sig i <1rk7zkf4ga0n8$.9mlqvp5kc8nw$.dlg@40tude.net>
med dette:

> [...]
>fordi jeg synes det var billigt, men fordi de forskellige øl så indbydende

LOL, lyder som mig, når jeg falder over sådanne tilbud/muligheder.

Jeg kan desværre ikke overraske mine venner mere, for de er nu vant til
at jeg kan have 20-30 forskellige øl stående, som jeg lige er faldet
over og simpelt hen bare måtte købe for at smage.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 11:32

On Thu, 03 Nov 2005 03:01:42 +0100, ASKF wrote:

> Kurt Hansen ytrede sig i <1rk7zkf4ga0n8$.9mlqvp5kc8nw$.dlg@40tude.net>
> med dette:

> LOL, lyder som mig, når jeg falder over sådanne tilbud/muligheder.

Ak, ak, jeg måtte gå den tunge vej fra Netto her til formiddag. Skulle lige
købe en pakke silkeskåret til frokost, men kom hjem med en hel flok Saint
Landelin Bière Blonde (Frankrig), 6,5 volt. 75 cl. til 20 kroner.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-05 20:20

"Svend" <not4u@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor man kan købe Chimay Bleu til en
> anstændig pris, helst på Sjællandt evt. i Puttgarden ?

Ikke til noget, der bare nærmer sig en anstændig pris, men Metro har den en
lille-bitte smule billigere. Jeg har endnu ikke set den i en grænsebutik.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)