Hvad er must see i London når man kun har ~
Fra : Michael

Dato : 01-11-05 19:05

Er i England et par dage, men har en dag som jeg kan bruge på at se
London, har ikke været der før, så hvad ville i anbefale man oplevede
i den korte tid der er til rådighed?

Fra : Brian Christensen

Dato : 01-11-05 22:11

> Er i England et par dage, men har en dag som jeg kan bruge på at se
> London, har ikke været der før, så hvad ville i anbefale man oplevede
> i den korte tid der er til rådighed?

Det kommer an på hvad man er til, jeg kan anbefale IMAX biografen og en flot
3d film, London Dungeons er helt klart også et besøg værd.

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 13:29

"Michael" <noname@no.com> skrev i en meddelelse
> Er i England et par dage, men har en dag som jeg kan bruge på at se
> London, har ikke været der før, så hvad ville i anbefale man oplevede
> i den korte tid der er til rådighed?

Hvad med bogstavelig talt "at se hele London" på en gang? En tur i BA London
Eye, mens det stadig står der - men bestilt plads hjemmefra.
www.ba-londoneye.com

VH Bente

Fra : T.

Dato : 06-11-05 11:08

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebemaatosdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad med bogstavelig talt "at se hele London" på en gang? En tur i BA
> London Eye, mens det stadig står der - men bestilt plads hjemmefra.

Kan også varmt anbefalde London Eye, men synes ikke det er nødvendigt at
bestille plads, vi stod i kø for billetter i 5 min og i kø for turen i
ca.10min, og det var på en solrig dag i sensommeren, sidste år.

Jeg ville foreslå at du tager en af disse busser der køre en lang rundtur i
London, så kan du stå af og på alt det du vil inden for 24 timer, når du så
kommer til et eller andet du vil se, så står du af og når du er færdig
hopper du bare på samme rundturs rute igen.

Hilsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-11-05 10:29

Michael wrote:
> Er i England et par dage, men har en dag som jeg kan bruge på at se
> London, har ikke været der før, så hvad ville i anbefale man oplevede
> i den korte tid der er til rådighed?

Som en anden skriver er det umuligt at besvare når du ikke beskriver
hvilken stil du vil se.

Fodbold, kunst, teater, indkøb, Tussaud eller drikke øl.?

Hvis Tussaud: Der kan med fordel købes billet i forvejen. Enten via
nettet eller på stedet.

Jeg kan foreslå en tur rundt i de busser der er har en fast rute rundt,
med information, bla. turister. Det varer et par timer, og du får en
fornemmelse af byen.

Det koster 15 -20 GBP såvidt jeg husker. Der er så adgang hele dagen.

Mvh. Jørgen