Juleshoppetur til London
Fra : Lasse

Dato : 01-11-05 13:32

Hej

Vi skal en tur til London i december måned. Vi har købt flybilletter og
booket hotel, men fra Gatwick til London skal vi med tog.
Jeg har set at der går et tog som hedder Gatwick Express men hvor i
lufthavnen køber man billetter og da lufthavnen (efter sigende)er stor
hvordan finder vi overhovedet toget ??
Er der nemmere måde at booke billet til toget på - evt. hjemme fra ??

Lasse

Fra : F.Hansen

Dato : 01-11-05 15:51

"Lasse" <larsa@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan finder vi overhovedet toget ??
> Er der nemmere måde at booke billet til toget på - evt. hjemme fra ??

http://www.visitbritain.com/VB3-da-DK/onlineshop/index.aspx

Finn

Fra : Ole Damgaard

Dato : 03-11-05 02:46

Lad være med at bekymre jer om den detalje. Blot følg pilene ud af
terminalen og når I har modtaget bagagen ved kuffertbåndet er der
klar markering til toget - og billetsalg lige udenfor indgangen til
tog-stationen.
Det er ganske problemfrit - jo lufthavnen er rimeligt stor, men der er
altså fremragende skiltning. Og Gatwick Express kører hvert kvarter,
så når I ikke det
ene tog, så når I det næste.
Husk - det er ikke billigt at køre med Expres.
Jeg ved ikke hvor mange I er - men jeg har selv lige arrangeret en tur
for familien - og har bestilt en lang Limousine til at afhente os. Det
koster sølle 65 £ i timen - og eftersom vi er 6 personer bliver
prisen ikke meget mere end toget - og så får vi lidt luksuslir ud af
det.
mvh ole