Hvorfor startes en ny browser når man....?
Fra : Peter Hartig

Dato : 09-06-01 23:18

Af en eller anden årsag starter et nyt browservindue op, hver gang man
klikker på et link på en af mine sider. Alle andre links på webbet fungerer
fint, men når jeg på normal vis tilføjer et nyt link, der skal pege på en ny
underside, startes en ny browser op.

Er der noget specielt man skal være opmærksom på, når man tilføjer links?

Jeg bruger Frontpage 2000.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Peter Hartig

Fra : Andreas Paasch

Dato : 09-06-01 23:21

Peter,

årsagen er relativ simpel, i din HTML kode er dit "target" sat forkert.

Du skal ændre det til at være <target="_self">
Bruger du FPs indbyggede CTRL+K (vistnok) skal du lige i højre side fornede
indstille hvor det hyperlink skal ramme, du får en ny boks op hvor du kan
fortælle FP om målet for linket.

Jeg er lidt træt nu .. så undskyld min rodede formulering.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Viggo Boller

Dato : 10-06-01 14:57

"Peter Hartig" <hartig@NOSPAMemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> underside, startes en ny browser op.
>
> Er der noget specielt man skal være opmærksom på, når man tilføjer links?

Indsæt Hyperlink / Destinationsramme