Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Måger og Skagen havn
Fra : Bo Hellum

Dato : 31-10-05 23:06

Hej alle

Her et par billeder fra gåturen igår eftermiddags. Vejret var ikke det
bedste fotovejr, men synes alligevel de her skud blev ok.

http://www.hellums.dk/311005/indeks.html

Hygge

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-05 06:22

"Bo Hellum" <nh7h@nighthawks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her et par billeder fra gåturen igår eftermiddags. Vejret var ikke det
> bedste fotovejr, men synes alligevel de her skud blev ok.

Hej Bo.
Jeg syntes også dine billeder blev ret gode.
Det er nu en smuk fugl sådan en måge...
Især når man ikke kan høre dem *GG*

Hilsen Berit Nielsen
http://www.ox-arabere.dk

Fra : Bo Hellum

Dato : 01-11-05 08:26

> Hej Bo.
> Jeg syntes også dine billeder blev ret gode.
> [...]

Takker, ja jeg er helt enig, de er noget larmende.

Ha en go dag, og tak for kommentaren.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 01-11-05 07:42

On Mon, 31 Oct 2005 23:05:39 +0100, Bo Hellum wrote:

> [...]
>
> Her et par billeder fra gåturen igår eftermiddags. Vejret var ikke det
> bedste fotovejr, men synes alligevel de her skud blev ok.

DSC_00162005-10-30_15-15-34.jpg
Er klart det bedste i serien. Farverne er gode og at den er flyvende gør
en masse. Men lidt mere kontrast og USM vil efter min mening gøre
underværker.

De sidste to mangler justering i levels og kontrast (curves) samt en pæn
sjat USM samt at der mangler noget catchlight i øjnene. På
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1637806 har jeg med held (hvis
jeg selv skal sige det) lagt et kunstigt catchlight ind.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Bo Hellum

Dato : 01-11-05 08:25

> [...]
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1637806 har jeg med held (hvis
> jeg selv skal sige det) lagt et kunstigt catchlight ind.

Takker, ja jeg synes dit kunstige light virker fint. Vil prøve at justere
mine billeder lidt efter din henvisning.

Og et kanon billede du har snappet der.

Hygge

Bo

Fra : Michael

Dato : 01-11-05 17:59

Bo Hellum wrote:
> [...]
>
> Her et par billeder fra gåturen igår eftermiddags. Vejret var ikke det
> bedste fotovejr, men synes alligevel de her skud blev ok.

15-15-34.jpg er klart det bedste flotte faver og en god kontast.

Mvh.
Michael

Fra : Bo Hellum

Dato : 02-11-05 08:36

> 15-15-34.jpg er klart det bedste flotte faver og en god kontast.
>
> Mvh.
> Michael

Takker, og jeg er helt enig.