Kattekilling som bruger toiletparpir. hi ~
Fra : Bettenus

Dato : 31-10-05 15:56

Fik en mega griner i aftes. Har lige fået en killing på 12 uger sidste
mandag. Vi har været væk i weekenden og kom hjem i går aftes. vores overbo
havde passet kattene 3 stk.

Da min datter så i aftes skulle på toilet lå der en mega stor stak
toileparpir på gulvet, og hun spurte mig hvad jeg havde gang i intet sagde
jeg. 5 minutter efter ser hun killingen hoppe op til det lille stykke af
rullen som stikker ned med klørene ude så det kan komme med ned til gulvet,
derefter tager den den store tur rundt i det, kikker hurtigt op på rullen og
bestemmer sig for at der ikke er nok på gulvet og laver så samme nummer
igen.

Trode først ikke på datterens forklaring men hun var så hurtig at hun havde
optaget det på hendes mobil, nej hvor vi fik et godt grin sammen da jeg så
optagelsen.

Ja da jeg gik igang med at rulle parpieret tilbage på rullen fandt jeg ud af
at der nok var ca 20 meter på gulvet, så travlt har den haft.

Så pas nu på med nye katte man ved ikke hvor meget toiletparpir de ender med
at bruge.

mvh

Bettenus

Fra : Hanne Engermann

Dato : 31-10-05 16:34

> [...]
> at der nok var ca 20 meter på gulvet, så travlt har den haft.
>
> Så pas nu på med nye katte man ved ikke hvor meget toiletparpir de ender

Jo tak, jeg grinede genkendende til situationen!
Bare synd, at der ikke er mulighed for at bringe optagelsen herinde. Det
ville have været alle tiders.

PS: Husk at slå låget til WC'et ned!

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-10-05 21:53

"Bettenus" <bettenus@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at der nok var ca 20 meter på gulvet, så travlt har den haft.
>
> Så pas nu på med nye katte man ved ikke hvor meget toiletparpir de ender

Uh jeg kender den situation med papiret - sådan er det at ha en fræk kat*gg*
Snart mange år siden Perle har gjort det, så jeg tror ikke det interesserer
hende mere - kun at kradse på væggen på badeværelset - så hellere
toiletpapiret:(

Karina