Det der kattemad!!!
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-10-05 15:43

Ja nu er det min tur til at spørge med hensyn til kattemad.
Hvilken type er bedst når man har en kat med hårbolde, streriliseret OG er
for tyk og den anden fælder af H til, er kastereret OG er for tyk. Kan man
få noget der dækker alle behovene???
Fodrer i øjeblikket med Olivers Senior & Diet men tænkte at der måske var
noget der var mere smart

Hilsen Linda

Fra : TMJ

Dato : 31-10-05 16:06

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43662d5f$0$12109$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> få noget der dækker alle behovene???
> Fodrer i øjeblikket med Olivers Senior & Diet men tænkte at der måske var

jeg har lige købt Hills Indoor Cat og det skal - ifølge emballagen - hjælpe
på hårboller samt overvægt (da indekatte jo kan have tendens til at blive
overvægtige).. derudover skal det ifølge emballagen hjælpe på urinvejene, og
dermed forebygge urinvejssygdomme.
2 kg for 169 hos vores dyfo dyrehandel (horsens dyrecenter)

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-10-05 17:14

Jeg har lige været i Petworld da jeg så at der var en konsulent på besøg
idag fra RoyalCanin. Så der fik jeg en prøvepose med hjem som jeg vil prøve
med.
Og så fik man jo også lige købt en katteseng til 99 kr og en pind med nogle
fjer på
Som om de ikke har nok skrammel til at ligge i forvejen *FNIS*

Fra : TMJ

Dato : 31-10-05 17:35

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:436642ba$0$4820$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> nogle fjer på
> Som om de ikke har nok skrammel til at ligge i forvejen *FNIS*

hold da op! det var fornemt! vores kat bruger så sin nye lukkede kattebakke
til at sove i, så en katteseng ville være helt overflødig her

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-10-05 17:37

> hold da op! det var fornemt! vores kat bruger så sin nye lukkede
> kattebakke
> til at sove i, så en katteseng ville være helt overflødig her

Ja den seng er heller ingen succes. Endnu da. Næh, det er federe at ligge på
ryggen af sofaen og den anden ligger i en papkasse. Mon ikke de ligger og
griner lidt af mig

Fra : fam. Ager

Dato : 31-10-05 19:02

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:43664829$0$12401$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
> på ryggen af sofaen og den anden ligger i en papkasse. Mon ikke de ligger

GGGGGGG!...præcis... jeg købte også radiatorsenge, lækre fletkurve med
bløøøøde puder i, en der er helt rund med hul i,legetøj og hvad ved jeg..og
hvad gør de? ligger i sofaen, i lænestolen under brændeovnen, putter i
hundenes sovesteder (madras, hundetelt, kasse) i sengen, i ungernes bjerge
af bamser, alle andre steder end de fiiiine senge jeg har købt for en mindre
formue..(-; det eneste de har sat pris på er klatremiljøet, ikke fordi de
klatrer ret meget, men det bliver brugt til at flyde på, og æde i fred for
vovserne...katte er uforudsigelige...

mvh. marie

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 31-10-05 19:46

det eneste de har sat pris på er klatremiljøet, ikke fordi de
> klatrer ret meget, men det bliver brugt til at flyde på, og æde i fred for
> vovserne...katte er uforudsigelige...
>
> mvh. marie

Åh hvor jeg kender det. Tror ALDRIG mine har haft en klo i deres klatretræ
men ligge og flyde i solen på det. Det kan de finde ud af
Men nu er den store da hoppet i seng. EFTER den blev anbragt i en gammel
papkasse.
Er sikker på det er misserne der griner højst her i huset.
Hvornår bliver man klogere??? Og bliver man selv mere lykkelig i at købe alt
det habbengut til dem for jeg tror egentlig ikke at de gør

Linda

Fra : fam. Ager

Dato : 31-10-05 21:25

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4366667e$0$12400$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> Hvornår bliver man klogere??? Og bliver man selv mere lykkelig i at købe
> alt det habbengut til dem for jeg tror egentlig ikke at de gør

næææ...man bliver ikke klogere..man bliver en uforbederlig slave gør
man...(-;
lige nu har den ene raggie smidt den ene vovse ud af sin kurv ved siden af
brændeovnen.... og ligger nu og flyder ud på ryggen med stængerne ud til
alle sider..og stakkels vovse må nøjes med sofaen..G!
oooonde dyr...

mvh. marie

Fra : JytteJ

Dato : 01-11-05 00:01

> [...]
> på ryggen af sofaen og den anden ligger i en papkasse. Mon ikke de ligger

Ihh..... hvor lyder det bekendt !
JytteJ

Fra : Bjarne

Dato : 05-11-05 18:16

Linda Hedegaard Jensen wrote:
> [...]
> få noget der dækker alle behovene???
> Fodrer i øjeblikket med Olivers Senior & Diet men tænkte at der måske var

Du har sikkert fået en masse gode svar allerede,men jeg synes også at
jeg har noget godt at fortælle.

I nogle måneder har vi udelukkende fodret alle katte med Happy Cat, som
findes i flere slags. Også en slankeudgave.

11 ud af 11 katte og killinger er meget glade for Happy Cat.
Desuden er kattebakkerne blevet meget nemmere at have med at gøre og
bræk på gulvet er sjældent.

Nej, jeg får ikke noget for at sige det.

P.t. på tilbud 3x4 kg hos Zooplus.

Bjarne