XAMPP og sikkerhed på Win XP?
Fra : Jakob Munck

Dato : 31-10-05 06:48

Jeg har fået xampp (Apache, MySQL, PHPAdmin) installeret og det virker. Men
de skriver at der er nul sikkerhed i deres opsætning. Derfor er jeg i tvivl
om det overhovedet er sikkert at have permanent internetforbindelse til den
maskine, hvor XAMPP er installeret på? Skal maskinen køre uden
internetforbindelse (!!) eller er det nok at jeg har Windowns XP pro's
firewall (som er meget effektiv), koblet til?

Hvem har erfaringer om dette?

v.h.
Jakob Munck

Fra : myname

Dato : 31-10-05 08:18

Jakob Munck wrote:
>eller er det nok at jeg har Windowns XP pro's
> firewall (som er meget effektiv), koblet til?

Hvis du kun tester lokalt, og aldrig frakobler firewallen, er det
sikkert nok.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 31-10-05 09:17

Jakob Munck skrev:

> [...]
> Skal maskinen køre uden internetforbindelse (!!) eller er det nok at
> jeg har Windowns XP pro's firewall (som er meget effektiv), koblet

xampp er ikke beregnet til produktionsmiljøer. Det er beregnet til
udvikling internt.

Claus