Beder om erfaringer med Dansk Bredbånd via~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 01-11-05 12:10

Vi er her i Blåbjerg Kommune nu ved at blive tilbudt en fiber forbindelse
fra Dansk Bredbånd via SydvestEnergi i en pakkeløsning som indeholder en
eller dele med Internet 10/10 mbit, IP telefon og TV-kanalpakker

Umiddelbart er det svært at få detaljer at vide om de enkelte dele, men det
er lykkedes at finde ud af at SydvestEnergi endnu ikke helt ved, hvad de
tilbyder , men kan jo håbe på de finder helt ud af det inden kommende
orienteringsmøde i næste uge.

Kan I bidrage med erfaringer, som vi skal tage i betragtning og spørgsmål vi
bør-skal stille på orienteringsmødet, inden vi evt. siger ja og skifter fra
vor nuværende godt virkende TDC Bredbånd Professional forbindelse, for vi
har kun 4 dage at overveje tilbud i efter orienteringsmødet.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : PØLLE

Dato : 01-11-05 17:28

Hej Bjarne

Du kan roligt sige Ja-Tak til Dansk Bredbånd

fordi, ...
.... 2 af mine kolleger er tilslutter og de er ganske godt tilfreds.
.... hvis du ser på ejerkredsen er der nogle af de helt store kanoner, som
optræder der.
.... jeg vil også tilslutte mig, når de kommmer her til byen. Der er bare det
problem, at vores elselskab er kommunalt og det gør, at de ikke må sælge
tilslutninger alligevel, men der måske en løsning om en lille måned.

Har du interesse i en prissammenligning med det, som vores elselskab har
tilbudt, så kan du aflæse dem her. http://www.korsoerforsyning.dk/

Det var det jeg kan bidrage med

PØLLE

Fra : NikonPro.dk

Dato : 01-11-05 18:37

"PØLLE" <peterPRIKjessie@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilslutninger alligevel, men der måske en løsning om en lille måned.
>
> Har du interesse i en prissammenligning med det, som vores elselskab har

Tak for dit indlæg.

Er der flere som har erfaringer?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : anders

Dato : 01-11-05 18:58

Hej
Vi har for et par mdr. siden fået installeret bredbånd fra Dansk Bredbånd i
vores andels-ejendom , hvor vi har Internet - TV - og IP tefefoni det
fungere bare
Nu er IP-TV lige på trapperne, Yes Yes!!
Jeg ville ønske, at alle kunne få dette fantastiske tilbud!
hilsen anders
smallegade frb.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 01-11-05 19:21

"anders" <aol@dbfjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere bare
> Nu er IP-TV lige på trapperne, Yes Yes!!
> Jeg ville ønske, at alle kunne få dette fantastiske tilbud!

Det lyder som om vi bør tilslutte os, spændende at se hvad de fortæller
på orienteringsmøde i næste uge

--

med venlig hilsen
Bjarne