Ekstra ram til Kyocera printer
Fra : Tom

Dato : 31-10-05 22:03

Hvilken type ram man bruger til at udvide hukommelsen i en Kyocera FS-600?

/Tom

Fra : Gamle

Dato : 01-11-05 02:39

"Tom" <rsunderscorefilex@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken type ram man bruger til at udvide hukommelsen i en Kyocera
FS-600?

Kig her http://www.dooyoo.de/laserdrucker/kyocera-fs-600/ søgning på
google.

Mvh.
Torben

Fra : Tom

Dato : 02-11-05 20:36

> Kig her http://www.dooyoo.de/laserdrucker/kyocera-fs-600/ søgning på
> google.
>
> Mvh.
> Torben

Ok, her kan jeg købe kompatibelt ram, men jeg har hørt at man kan bruge
PC-ram og det har de fleste jo noget liggende af i en skuffe, men jeg ville
gerne have det bekræftet.

/Tom

Fra : Gamle

Dato : 03-11-05 00:14

> Ok, her kan jeg købe kompatibelt ram, men jeg har hørt at man kan bruge
> PC-ram og det har de fleste jo noget liggende af i en skuffe, men jeg
> ville
> gerne have det bekræftet.

Så et sted, at det var 72 pin ram.

Mvh.
Torben

Fra : Tom

Dato : 03-11-05 22:14

> Så et sted, at det var 72 pin ram.
>
> Mvh.
> Torben

Så er der jo ikke andet at gøre end at prøve sig frem.

Jeg fandt en 8Mb 72 pin IBM ram klods som jeg havde liggende fra en gammel
PC og satte i, printede en status side ud og vupti 8Mb fundet i Slot1 + de 2
den havde, dvs. totalt 10Mb.

Så nu ved vi det.

/Tom