Konkurrence på hjemmeside
Fra : Mr

Dato : 28-10-05 21:25

Hej gruppe.

Jeg har en scooter-hjemmeside og har været så heldig at finde en forhandler
der vil sponsorerer en splinterny scooter til en af de tilmeldte brugere på
siden.
Så langt så godt, men er der nogle ting som jeg skal have styr på forinden?
Jeg vil bare være på den sikker side, at alt hvad jeg foretager mig er
korrekt og lovligt.

Men som webmaster, der via en sponsorer, sætter en scooter på højkant til de
tilmeldte brugere, der gennem en lodtrækning kan vinde den, er der noget jeg
skal tage hensyn til her?

På forhånd tak.

Fra : Ole Jensen

Dato : 29-10-05 21:40

Mr <no@mail.nogood> wrote:

> [...]
> tilmeldte brugere, der gennem en lodtrækning kan vinde den, er der noget jeg

Jeg hørte i forbindelse med den indsamlingsauktion til ofrene for
jordskælvskatastrofen der blev afholdt på P3 her torsdag/fredag, at
sponsorerne af gaverne skulle betale gevinstskatten, som vistnok var 17
%.

Måske er det også relevant i din forbindelse.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan