Pantebrev og andelsbolig
Fra : langhus

Dato : 27-10-05 10:51

Jeg har igennem årene lånt en del penge af et familiemedlem. Nu efter
at der er blevet åbnet op for muligheden for at tage pant i
andelsboliger, vil vedkommende selvfølgelig gerne have pant i min
bolig for beløbet.

SPØRGSMÅL:

Kan jeg selv oprette et sådant pantebrev og få det tinglyst?

Er der noget, man specielt skal tage højde for med andelsboliger og
pantebreve?

Kan man overhovedet oprette et pantebrev, der er rente og afdragsfrit i
en given periode?

Er der nogen der ved noget om den slags?

Hilsen
langhus

Fra : Inger Pedersen

Dato : 27-10-05 11:00

"langhus" <sx@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at der er blevet åbnet op for muligheden for at tage pant i
> andelsboliger, vil vedkommende selvfølgelig gerne have pant i min

Du kan se nærmere her:

http://www.abf-rep.dk/menu.php?sub=50

Desuden skal du henvende dig til andelsboligforeningens bestyrelse.

Hilsen Inger